Bithren Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Morrowind krasjer ved oppstart, etter jeg installerte den europeiske patchen! Får "programmet utførte en ulovlig operasjon" feilmelding. Prøvde også den amerikanske patchen, da startet spillet greit, men det var fremdeles mange bugs. Starter fint UTEN patch, men da er spillet svært buggy, jeg blir kastet ut til desktop it hytt & vær. Noen som har samme problem? Og kanskje en løsning? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg har ikke merket en eneste bug i Morrowind, og er egentlig ganske overrasket over at det er så mange som har problemer med spillet. Men det virker som om det er en del av dem, desverre. Jeg har ikke patchet Morrowind enda, men jeg har tenkt til å gjøre det snart, derfor lurte jeg på en ting... Går Collectors Edition av Morrowind under europeisk eller amerikansk patch? Jeg lurer litt på dette fordi jeg tror at Collectors Edition er importert fra USA og ikke er produsert i England slik som de fleste andre spill vi har her til lands. Det bruker å stå på esken eller CD'n hvor spillet er laget, men det virker ikke som om det står noe sted på min Morrowind kopi. Så hvilken patch skal jeg bruke? Lenke til kommentar
Bithren Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Tror du kan se på eska om det står ubisoft. Hvis så er tilfelle så er det en europeisk versjon. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hvis du prøver å patche med fail patch vil den nekte å fullføre patchingen... Så det skulle bare være å prøve seg fram :smile: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Ah..Ok, da regner jeg med at det går greit. Begynner å bli ganske sikker på at Collectors Edition er laget i USA også... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 BØ!! Jeg har Morrowind. En regnfull dag tok jeg meg en spasertur på internett. Jeg hadde kun et mål for øye. Moroowind, Morrowind, Morroeind. Plutselig så jeg at det nettopp hadde kommet en ny patch. Full av glede lastet jeg filen ned fra internett. Sakt, men sikkert ble den ferdig (56kbit modem). Vips så var installeringen i gang. Men gleden var kortvarig. 33% - STOPP. Etter 1t, 35min - 33%. F**N TENKTE JEG!! Etter vel 234 341 fårsø gav jeg opp. Noen dager senere kom det en ny patch på rundt 6 mb. Denne var europeisk. Glad som jeg var startet nedlastinga. Denne gangen kom den til 44% og STOPP: Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få installert patchen? Jeg har : 1,7Ghz : 256MB RAM : 40GB HD : GeForce 2MX 200 HJELP!! [ Denne Melding var redigert av: opplysningen1881 på 2002-07-12 21:46 ] Lenke til kommentar
Aslakk Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Hvem i all ******* har kjøpt seg "skuddsikkert" kabinett! Jeg har aldri hørt noe så UTROLIG teit!!!! Av rustfritt stål?? PC'en burde uansett ikke brukes i regn, eller under vann!!!! Men skuddsikkert kabinett?? Nei, nei, nei, nei!!! Du har blitt lurt! De skumle mennene inne i PC'en din er ikke på ordentlig!! De kan ikke skyte deg igjennom kabinettet ditt!!!!! Dust!!! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 12:10, Aslakk skrev:Du har blitt lurt! De skumle mennene inne i PC'en din er ikke på ordentlig!! De kan ikke skyte deg igjennom kabinettet ditt!!!!!Dust!!! Ehhhhh....virker som du har både "skumle menn" og annet som ikke er helt bra inne i hodet ditt... Hva i all verden har dette med Morrowind å gjøre? [ Denne Melding var redigert av: Vice på 2002-07-24 12:20 ] Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg sjekket etter nye patcher her en dag for jeg mener det er flere små bugs som burde vært rettet på. Det er jo forståelig i et så enormt spill.. Uansett, jeg la merke til at for de som har collector's edition så var det den amerikanske som gjaldt. Med et såpass bra construction set som Morrowind har, så bør vel noen snart lage en ny by eller noe sånt. Er det noen som har hørt rykter om sånne prosjekter? Og er det noen som vet om det er en offisiell tilleggspakke på vei? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Det er faktisk et helt nytt kontinent under utvikling! Ta en titt på http://www.cjmcaulay.com/ Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Det så ganske heftig ut det der. Forhåpentligvis blir det masse sånne ekstraverdener å laste ned etterhvert. Jeg ser folk lager banker og museum og alt mulig til den eksisterende verdenen også. Det jeg virkelig ser etter er en stor by i imperial stil. Synes liksom det mangler. Vivec var en stor skuffelse i grunn. Hadde venta meg å se en stor by - ikke bare seks(?) digre pyramider. Ellers hadde det vært kult med en helt ny hovedquest i en helt ny verden. Gjerne med drager Ah, jeg er bra hekta nå... Var mer sånn Rainbow Six (og rogeu spear osv...) typen før det spillet her. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Morrowind er til å få orgasme av... Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Det jeg skulle likt å sett var at du kunne reist til de andre provinsene det er snakk om og gjort oppdrag der.Elsweyr, Morrowind(Hovedlandet og ikke øya som du er på) og Cydoriil og møtt Caius igjen :smile: Men den modden ville jo vært mange ganger større en det orginale spillet, og skjer vel kanskje ikke. (Se på morrowind.com under races for å se et lite kart.) Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Det kommer nok i TES4 Og det er vel ikke til å se bort i fra at Bethesda kanskje planlegger tilleggspakker av den typen. Tror ikke de ville blitt vanskelige å selge ihvertfall.. Fant et rimelig heftig sverd i dag. Daedric Claymore. Jeg kverker Dremora Lords med to hugg med det sverdet, og de går på kne etter det første. Med en heftig poison enchantment e.l. så dør de nok på første hugg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå