sthomas Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=15208 går det og spille med den? feks: battlefield vietnam? har ikke tenkt til og spille mye med den, det bruker jeg min stasjonære til. men det hadde vært fin vis det gikk an jeg skal ha bærbar til: internett msn bearshare film og bilderedigering og bitte bitte litt spilling har sett makinen til 7500,- Er dette et bra kjøp? takker og bukker til alle som gidder og svare Endret 7. mai 2005 av sthomas Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Vil si at det er en kjempe pc til 7500 kr, men å spille Battlefield Vietnam tror jeg dessverre blir vanskelig. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Fin pc som gir mye for pengene. Men som ^fmj skriver så kan du nok ikke regne med å spille battlefield på den. Lenke til kommentar
Little Joey Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hvilket skjermkort er det på den? edit: fant det ut.. Endret 7. mai 2005 av Little Joey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå