franksun Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei, hvordan kan jeg få VNC/Remote desktop på gjeldende desktop? slik at det ikke startes en ny x-session altså. Er dette mulig i linux? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Fant ut av dette selv nylig. "x0vncserver" er løsningen. Tror ikke du trenger noe annen VNC inne i maskinen engang dersom du har denne (men ikke helt sikker altså). Funker som bare det på min Fedora Core 3. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Eh, altså, om du bruker KDE eller GNOME har dei begge ein VNC-server innebygd som er eit par museklikk unna. Lenke til kommentar
franksun Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Eh, altså, om du bruker KDE eller GNOME har dei begge ein VNC-server innebygd som er eit par museklikk unna. eg bruka xfce4 Lenke til kommentar
franksun Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Fant ut av dette selv nylig. "x0vncserver" er løsningen. Tror ikke du trenger noe annen VNC inne i maskinen engang dersom du har denne (men ikke helt sikker altså). Funker som bare det på min Fedora Core 3. har du url til denne? finner ikke.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Fant ut av dette selv nylig. "x0vncserver" er løsningen. Tror ikke du trenger noe annen VNC inne i maskinen engang dersom du har denne (men ikke helt sikker altså). Funker som bare det på min Fedora Core 3. har du url til denne? finner ikke.. Hm. Tror min x0vncserver kom innebygget i Fedora Core 3... Finner ikke noe umiddelbart på Google heller... Kanskje den følger med når man installerer full VNC? Jeg vet ærlig talt ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå