Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. utsatt til 2006?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
S.T.A.L.K.E.R. utsatt til 2006?

nei.

 

først sa de at det skulle komme høst 2004......  :shrug:

nesten, først skulle det kome mai 2004, så skulle det kome haust 2004, så gjekk rykta på mai 2005, og no skal det kome når det er ferdig.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Og den er veldig imponerende. Jeg har prøvd en hysj hysj leaka alpha versjon av Stalker og den gikk i skikkelig bra fps enda grafikken var kjempebra og draw distance var og dritbra.

nyare versjoner av motoren har hatt enkelte problem med fps drops, men forhåpentlegvis så blir dette ordna.

 

grunnen til at alphaen gjekk relativt bra, er nok fordi den mangler det meste av fancy effekter.

Lenke til kommentar
begynner og ligne litt på half life 2 sine utsettelser dette her :p

Enig der. Men HL2 kom jo til slutt det også. For min del var det verdt ventetiden, får håpe det om dette spillet også. Men jeg må si jeg begynner å bli lei av utsettelser og rykter. Har begynt å ta sånne utgivelser med en stor klype salt. Dessverre...

Lenke til kommentar

Jaja..

 

Stalker er jo et spill jeg ser veldig frem til selv om jeg er mest fan av lineære skriptede spill. Men settingen ser veldig spennende ut og jeg tror jeg kan se frem til mange skvetne øyeblikk i de skumle og forlatte Tjernobyl-områdene. Jeg håper bare utviklerne tar vare på det gode utgangspunktet (imotsetning til Far Cry) og lager et knallspill av dimensjoner. ;)

 

Store forventninger altså...

Lenke til kommentar

Jeg tror et bra tegn på om spillet blir mye lenger utsatt eller ikke er hvor mye ekte AI action vi får se under årets E3 messe. Jo mer ikke scriptet AI vi får see jo mer ferdig er selve spillet.

 

Jeg er bortimot skråsikker på at det er AIen som er grunnen til forsinkelsene.

De tokk det til sist, som er grunnen til alle nedlatene "tech demo" comentarene på E3 2003/4, og fikk større problemer med AIen enn de trodde de skulle få.

 

Håper spillet blir bra da når det kommer og at det ikke er for lenge til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...