mushi Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 I følge denne linken er kanskje S.T.A.L.K.E.R. utsatt til 2006 http://gamershell.com/news/21898.html Får håpe dette ikke stemmer, vil ikke vente mer men det positive er at de får lengere tid på å gjøre spillet bedre. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 We do expect to have some announcements, including a public demonstration this summer. More news to follow". Snakker vel om E3 her, så da for vi nok vite det. Håper det kommer iår da, jeg har gleda meg lenge nok over dette spillet!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 ja, ikke lenge til e3 nå. tror vi kommer til å se mange bra spill der. tror dette blir et bra spill år Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Bad hvis det er utsatt til 2006, hørte i fjor vinter at det skulle komme nå, våren 2005? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 http://stalker.myexp.de/en/index.php Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 først sa de at det skulle komme høst 2004...... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 begynner og ligne litt på half life 2 sine utsettelser dette her Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Bare håper at denne ventetiden er mer verdt det enn ventetiden på HL2.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) S.T.A.L.K.E.R. utsatt til 2006? nei. først sa de at det skulle komme høst 2004...... nesten, først skulle det kome mai 2004, så skulle det kome haust 2004, så gjekk rykta på mai 2005, og no skal det kome når det er ferdig. Endret 7. mai 2005 av ttt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) offtopic: hvilken grafikk motor bruker S.t.a.l.k.e.r? Endret 7. mai 2005 av Litejk Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 offtopic: hvilken grafikk motor bruker S.t.a.l.k.e.r? x-ray (som dei har laga sjølv) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) x-ray edit: nei..for sein gitt Endret 7. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Og den er veldig imponerende. Jeg har prøvd en hysj hysj leaka alpha versjon av Stalker og den gikk i skikkelig bra fps enda grafikken var kjempebra og draw distance var og dritbra. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Og den er veldig imponerende. Jeg har prøvd en hysj hysj leaka alpha versjon av Stalker og den gikk i skikkelig bra fps enda grafikken var kjempebra og draw distance var og dritbra. nyare versjoner av motoren har hatt enkelte problem med fps drops, men forhåpentlegvis så blir dette ordna. grunnen til at alphaen gjekk relativt bra, er nok fordi den mangler det meste av fancy effekter. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 begynner og ligne litt på half life 2 sine utsettelser dette her Enig der. Men HL2 kom jo til slutt det også. For min del var det verdt ventetiden, får håpe det om dette spillet også. Men jeg må si jeg begynner å bli lei av utsettelser og rykter. Har begynt å ta sånne utgivelser med en stor klype salt. Dessverre... Lenke til kommentar
Campari Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jaja.. Stalker er jo et spill jeg ser veldig frem til selv om jeg er mest fan av lineære skriptede spill. Men settingen ser veldig spennende ut og jeg tror jeg kan se frem til mange skvetne øyeblikk i de skumle og forlatte Tjernobyl-områdene. Jeg håper bare utviklerne tar vare på det gode utgangspunktet (imotsetning til Far Cry) og lager et knallspill av dimensjoner. Store forventninger altså... Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg tror et bra tegn på om spillet blir mye lenger utsatt eller ikke er hvor mye ekte AI action vi får se under årets E3 messe. Jo mer ikke scriptet AI vi får see jo mer ferdig er selve spillet. Jeg er bortimot skråsikker på at det er AIen som er grunnen til forsinkelsene. De tokk det til sist, som er grunnen til alle nedlatene "tech demo" comentarene på E3 2003/4, og fikk større problemer med AIen enn de trodde de skulle få. Håper spillet blir bra da når det kommer og at det ikke er for lenge til Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 VG Nett har i dag en bildespesial fra spillet, så kanskje ting ikke er så langt unna likevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå