lubb Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Følte for å tegne i photoshop igjen, var en stund siden sist, gøy å skribble litt når en kjeder seg. Tenkte jeg kunne dele noe med dere. Prøvde å få litt sommerstemning noe noe tull jeg kom på En banan.... En skisse av en hårete kar poster flere bilder etterhvert.. gjerne kritikk Endret 6. mai 2005 av lubb Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 I like! kanskje en forklaring på hva du har gjort og hvorfor? Lenke til kommentar
lubb Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hehe, vel, det er helst bare vanlig tegning i photoshop, så der er det ikke så mye å si. Utenom på nummer2 der jeg prøvde ut diverse brushes, noen selv lagde og noen jeg lastet ned. Bananen lagde jeg fordi jeg ville ha ny bakgrunn Så de tre første er vel noen forsøk på bakgrunner. Jeg får legge ut noe av en barnebok jeg hadde som oppgave på skolen. Historien går ut på noe om kidnapping av kuer. Her har jeg scannet in, lagde linjene i illustrator og fargela alt i photoshop. Det var første gang jeg brukte illustrator, så linjene ble ikke helt skikkelige. Takker for kritikken. Endret 7. mai 2005 av lubb Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 HAHA kul!! Nesten så jeg spør om jeg kunne bruke den som avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå