El Netzor Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hei! Jeg har en AMD Duron 1000mhz den skal låses opp via en blyant som jeg har lest skal gå ann... Når jeg får låst den opp kan jeg klokke med Multiplier, problemet er jeg leste denne guiden : http://www.tweakhardware.com/guide/duron-pencil/ her ser man at det er fire "broer" men på min CPU er det 5 broer, så jeg vet ikke hvilke fire jeg skal koble i sammen? Eller vil det uansett ikke gå på denne cpuen ? Når jeg koblet alle sammen endte det med at pcen ikke boota og jeg måtte viske blyet vekk Så virka den... Takker for hjelp... Bildet av min/lik cpu kommer kanskje i morgen/senere Her er bildet av en slik prosessor : EDIT: Satte inn bildet av en cpu.. Bildet av min kommer i morgen tror jeg El NetZor Endret 6. mai 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
tness Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har også en duron 1000, vær nøye med strekene. Tynn blyantpenn. Strek over alle fem. Da skal multiplier være åpen. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Ok... Får prøve igjen da... El NetZor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 OH NO!! Jeg strekte over alle strekene og skrudde på pcen... Så kom det i høytaleren "Your CPU may have a problem" jeg skrudde fort av og visket vekk strekene etter det ko samme beskjed.. Resulterer dette i at CPU'en er ødelagt? Eller vet noen hvordan jeg kan fikse den ? Takker for hjelp!! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Huff, jeg forstår meg ikke på denne CPU'en. Nå har den stått siden i morges da jeg fikk "Your CPU may have a problem" beskjeden, men når jeg starter nå da skal alt være ok :!: Konge pc sier jeg Beklager bryet foressten El NetZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå