Gå til innhold

Opplåsing av duron 1000mhz

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en AMD Duron 1000mhz den skal låses opp via en blyant som jeg har lest skal gå ann... Når jeg får låst den opp kan jeg klokke med Multiplier, problemet er jeg leste denne guiden : http://www.tweakhardware.com/guide/duron-pencil/ her ser man at det er fire "broer" men på min CPU er det 5 broer, så jeg vet ikke hvilke fire jeg skal koble i sammen? Eller vil det uansett ikke gå på denne cpuen ? Når jeg koblet alle sammen endte det med at pcen ikke boota og jeg måtte viske blyet vekk :p Så virka den... :) Takker for hjelp... Bildet av min/lik cpu kommer kanskje i morgen/senere

Her er bildet av en slik prosessor :

d10001.jpg

EDIT: Satte inn bildet av en cpu.. Bildet av min kommer i morgen tror jeg :)

El NetZor

Endret av El Netzor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OH NO!! Jeg strekte over alle strekene og skrudde på pcen... Så kom det i høytaleren "Your CPU may have a problem" jeg skrudde fort av og visket vekk strekene etter det ko samme beskjed.. Resulterer dette i at CPU'en er ødelagt? :cry: Eller vet noen hvordan jeg kan fikse den ? Takker for hjelp!!

Lenke til kommentar

Huff, jeg forstår meg ikke på denne CPU'en. Nå har den stått siden i morges da jeg fikk "Your CPU may have a problem" beskjeden, men når jeg starter nå da skal alt være ok :!: Konge pc sier jeg :) Beklager bryet foressten :thumbdown:

El NetZor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...