Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Den grønne milen Og Save Private Ryan!!! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Den zombie-filmen som kom ut i fjor. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Den grønne milen Damn! den kom eg på no Det var ein trist slutt altså, men ein god film. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Den grønne milen Damn! den kom eg på no Det var ein trist slutt altså, men ein god film. Meget bra film!! Stakars Mr. Sniggles Lenke til kommentar
UAM Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Den grønne milen Og Save Private Ryan!!! Må du gi deg, Den Grønne Mil hadde vel en happy ending. Kona til sjefen ble frisk og kjempen fikk lov til å dø. Til og med musa overlevde. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 U-turn er vel ikke nevnt. Hvis jeg husker riktig så er det ikke så happy ending på den akkurat. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Invasion of the Body Snatchers Night of the Living Dead Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Das Boot har vel strengt tatt ikke så happy ending (båten blir bombet når den nettopp har lagt til kai). Vis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Den zombie-filmen som kom ut i fjor. Du tenker på Dawn of the Dead? Stemmer det, den har ingen happy ending. #SPOILER# Når hovedpersonene i Dawn of the Dead slipper unna byen og kjører båt til en øy viser det seg at også den er overfylt av zoombier. Endret 8. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Passion Of The Christ Jesus dør i slutten Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Armageddon, Bruce Willis ofrer seg. Er litt trist Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Passion Of The ChristJesus dør i slutten Er ikke det happy ending, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Armageddon, Bruce Willis ofrer seg. Er litt trist Armageddon har jo happy ending så det holder. USA redder verden, han smurfen får hun berta. At Brucern dør er bare liten strek i regninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå