Gromle Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Begynner å bli grundig lei alle filmene der ute med happyending. Så hvilke filmer der ute finnes det der det ikke går bra til slutt? Jeepers Creepers er den eneste jeg husker i farta. Kom med eksempler dere også Endret 6. mai 2005 av Gromle Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) SPOILORS! Perfect World Mannen ligger død i slutten og begynnelsen James Bond-On Her Majesty's Secret Service Kona til 007 Dør Braveheart William Wallace blir torturert til døde. Pulp Fiction Mange dør! Endret 6. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
duda Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 SPOILORS! Pulp Fiction Mange dør! Hvorfor ikke nevne Reservoir Dogs i samme sleng? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Den alternative slutten på "Dodgeball", laget taper i finalen og det er det! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 "Pay it forward" (Gi det videre) - Forbanna trist Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 The Cube I-III har vel kanskje ikke begynnelse de heller men men Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Pulp FictionMange dør! nja.. Pulp Fiction har jo ikke så værst happy ending da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Se7en har vel det ultimate eksempel på unhappy ending. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 The Champ Veldig unhappy ending. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) "Pay it forward" (Gi det videre) - Forbanna trist Så rett huska jeg grein på slutten av den filmen EDIT: Ellers så har 24 sesong 1 en unhapy aneding. Og ellers filmer som: Pearl Harbour Scarface Donie Darko Gladiator Windtalkers Hero Insonia USA har unhapy endings Endret 7. mai 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Braveheart er vel en god kandidat. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ladder 49. Hovedpersonen omkommer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Rocky 1. Rocky taper faktisk hovedkampen her, og tar "hevn" ved å utfordre karen som nå er blitt verdensmester og superstjerne i Rocky 2. Endret 7. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Rocky 1. Rocky taper faktisk hovedkampen her, og tar "hevn" ved å utfordre karen som nå er blitt verdensmester og superstjerne i Rocky 2. Det skulle bare blitt lagd en orcky film, den første eide! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 "Pay it forward" (Gi det videre) - Forbanna trist Huff ja, så den på skolen så jeg lekte selvfølgelig macho og satt der upåvirka. Men inni meg grein jeg som bare faen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå