Gå til innhold

Vifte antall galskap ?

oso

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på alle innleggene der folk har en haug med vifter .

Skjønner ikke helt poenget på A64 i alle fall. Har A64 winnie som er klokket til 2696Mhz . denner bruker jeg en råbillig ,lett og bra artic freezer på.

Har tsunami kabinett med standard vifter som jeg har viftekontroll på 2x120 de går på 1400 Rpm så de er nesten helt stille. Og har 120 vitfe på Psu.

30 grader idle og 42 grader er det meste jeg har vert opp i under

hard spilling..

Vært heldig en plass eller ?

Endret av oso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare lurte egentlig på om jeg bare har vært heldig /dyktig :innocent: under installasjonen og valg av komponenter som gjør at det holder så fin temperatur ?

Eller burde tempen være enda lavere ?

Lenke til kommentar
Bare lurte egentlig på om jeg bare har vært heldig /dyktig :innocent: under installasjonen og valg av komponenter som gjør at det holder så fin temperatur ?

Eller burde tempen være enda lavere ?

Leser du av programmer? Kan muligens være feil.

Lenke til kommentar

Denne skjermkortkjøleren er veldig effektiv, samt at den kan stilles ned på et lavt lydnivå. MEN: Du mister garantien på skjermkortet ved montering av en uoriginal kjøler. Kjøleren tar opp plassen til et PCI-spor ved siden av skjermkortet. Kjøleren er designet slik at den blåser luft over kjøleribbene, og ut av kabinettet, så varm luft ikke blir hengende igjen inni kabinettet.

Veldig smart prinsipp dersom det ikke er noe problem for deg å miste garantien..

Lenke til kommentar

Har lurt litt på den kjøleren men som du nevnte selv så tar den opp en pci slot. Det vil si at med meg så vil den vel ta opp pci-e plassen ? Men tror du jeg beholder garantien om jeg bruker den fra POV som jeg linket til ?

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...