oso Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Sitter og ser på alle innleggene der folk har en haug med vifter . Skjønner ikke helt poenget på A64 i alle fall. Har A64 winnie som er klokket til 2696Mhz . denner bruker jeg en råbillig ,lett og bra artic freezer på. Har tsunami kabinett med standard vifter som jeg har viftekontroll på 2x120 de går på 1400 Rpm så de er nesten helt stille. Og har 120 vitfe på Psu. 30 grader idle og 42 grader er det meste jeg har vert opp i under hard spilling.. Vært heldig en plass eller ? Endret 6. mai 2005 av oso Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Og spørsmålet? Jeg har en god del vifter, men det er vel pga. mitt kabelrot... Lenke til kommentar
oso Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Bare lurte egentlig på om jeg bare har vært heldig /dyktig under installasjonen og valg av komponenter som gjør at det holder så fin temperatur ? Eller burde tempen være enda lavere ? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det virker som om du har fornuftig oppbygging av kjøling. Så lenge prosessoren ikke holder seg over 50 grader er jeg fornøyd. Jeg tenker mer på harddisker og slikt, at ikke de skal jobbe seg varme. Derfor liker jeg å ha et par vifter for mye, enn for lite. Lenke til kommentar
oso Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Ja jo viktig at de og får kjøling 120 vifta i front står jo og lufter de så det burde vel være greit ? Lenke til kommentar
oso Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Men kjøling på skjermkortet har jeg ikke rukket og gjøre noe med enda . Må ha en som ikke tar opp så mye plass sånn at jeg frå plass til et ekstra skjermkort med tiden . Har msi k8n diamond hovedkort..Og POV 6600 GT skjermkort Noen som kan anbefale kjøler ?? 'Lurte litt på den her da http://www.pointofview-online.com/index2.php Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bare lurte egentlig på om jeg bare har vært heldig /dyktig under installasjonen og valg av komponenter som gjør at det holder så fin temperatur ? Eller burde tempen være enda lavere ? Leser du av programmer? Kan muligens være feil. Lenke til kommentar
oso Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Har temperatur følere på viftestyringen og . De viser det samme som CoreCenter som fulgte med MSI kortet.. +- ca 1 grad varierer litt Lenke til kommentar
oso Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Noen som har tilbake mld på skjermkort kjøler ?? Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Noen som klagde over mye vifter? http://www.peteredge.orcon.net.nz/casepics.htm Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Denne skjermkortkjøleren er veldig effektiv, samt at den kan stilles ned på et lavt lydnivå. MEN: Du mister garantien på skjermkortet ved montering av en uoriginal kjøler. Kjøleren tar opp plassen til et PCI-spor ved siden av skjermkortet. Kjøleren er designet slik at den blåser luft over kjøleribbene, og ut av kabinettet, så varm luft ikke blir hengende igjen inni kabinettet. Veldig smart prinsipp dersom det ikke er noe problem for deg å miste garantien.. Lenke til kommentar
oso Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Har lurt litt på den kjøleren men som du nevnte selv så tar den opp en pci slot. Det vil si at med meg så vil den vel ta opp pci-e plassen ? Men tror du jeg beholder garantien om jeg bruker den fra POV som jeg linket til ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå