sigen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det finnes tråder om dette fra før, ingen vits i å starte en ny. Hvorfor vil du at vi skal diskutere dette kabinettet? Skal du kjøpe det? Lenke til kommentar
eikrem'en Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 har ikke sett at det har vert tråder om dette Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Denna tråden var ganske død... Men mercury cabinettene er driit fete! Hviss du kjøper så kjøp svart og lag et black and blue tema. Lenke til kommentar
eikrem'en Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 ja det var det eg hadde tenkt få inn litt blått neon og mase kjøling;) så de sakl bli bra håpe ej:D Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg vurderte å kjøpe et svart Mercury-kabinett, men valgte Silver....med blå CoolerMate-vifter....har ikke angra på det. Bra kabinett, stillegående også...ihvertfall i forhold til mitt gamle Chieftec BT. mvh Pantera Lenke til kommentar
skidd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 vist du skal ha neonlys i, då må du ikke ha for mange av forskjellige farger, då verte det for lyst... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 ikke helt min stil men de er fete ja Lenke til kommentar
eikrem'en Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 nei skal bare ha blått neon:D for mage frager e ball stygt:D Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Synes nå de er greie jeg, men det er nå din egen mening som teller Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sitter med det ved siden av meg nå! er veldig fornøyd med det, har fått en del gode tilbakemeldinger på LAN også. God plass, verktøyfri montasje, display (hvis det er den du skal ha). Power -og HD Led er veldig sterke.. Lenke til kommentar
slez Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Dette var en jalla post, og jeg mener det samme om kabinett som posten. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sitter med det ved siden av meg nå! er veldig fornøyd med det, har fått en del gode tilbakemeldinger på LAN også. God plass, verktøyfri montasje, display (hvis det er den du skal ha). Power -og HD Led er veldig sterke.. Det er en negativ ting vanligvis, veldig irriterende f.eks. på LAN, i mørke rom, e.l. Er de passe sterke, eller er de veldig sterke? Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Dette var en jalla post, og jeg mener det samme om kabinett som posten. Gode argumenter det der ja... :!: Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Sitter med det ved siden av meg nå! er veldig fornøyd med det, har fått en del gode tilbakemeldinger på LAN også. God plass, verktøyfri montasje, display (hvis det er den du skal ha). Power -og HD Led er veldig sterke.. Det er en negativ ting vanligvis, veldig irriterende f.eks. på LAN, i mørke rom, e.l. Er de passe sterke, eller er de veldig sterke? Veldig sterke Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Sitter med det ved siden av meg nå! er veldig fornøyd med det, har fått en del gode tilbakemeldinger på LAN også. God plass, verktøyfri montasje, display (hvis det er den du skal ha). Power -og HD Led er veldig sterke.. Det er en negativ ting vanligvis, veldig irriterende f.eks. på LAN, i mørke rom, e.l. Er de passe sterke, eller er de veldig sterke? Veldig sterke Synd, for det er en dårlig egenskap, vet hvos irriterende det er med lys som er for sterke (spess om natten f.eks. når du ser film) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå