Manoz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hallo. Har lagt en .master side i C#, men så vil den ikke skifte style på textbox'ene. Selv om alt det andre som står i CSS filen virker fint. CSS'en ser slik ut: #login { float:right; padding:10px 10px 5px 5px; } #username { height:12px; width:100px; text-transform:lowercase; font-size:10px; border:solid 1px #000000; background-color:#C7DCED; } #password { height:12px; width:100px; margin-left:6px; font-size:10px; border:solid 1px #000000; background-color:#C7DCED; } og .master siden slik: [...] <div id="login"> Username: <asp:TextBox id="username" runat="server" /> <br /> Password: <asp:TextBox id="password" textMode="password" runat="server" /> <br /> <a href="#">Login</a> </div> [...] Endret 9. mai 2005 av Manoz Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Ingen som har vært borti noe lignende problem? Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Jeg har ikke veldig greie på det, men har du prøvd å bruke "themes"? Dvs. at du bruker en .skin-fil. De overskriver hvertfall .css. Endret 9. mai 2005 av Kenti Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 denne tråden burde kanskje bytte til Web-design, HTML og CSS gruppen Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 denne tråden burde kanskje bytte til Web-design, HTML og CSS gruppen I.o.m. at det er .NET-programmering det er snakk om så ser jeg ikke noen grunn til at den skal drukne der. Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg har ikke veldig greie på det, men har du prøvd å bruke "themes"? Dvs. at du bruker en .skin-fil. De overskriver hvertfall .css. Hmm ... Aldri hørt om det. Skal prøve å google meg frem til noe Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 http://www.ondotnet.com/pub/a/dotnet/2004/...esandskins.html Det virket, men liker bedre css Lenke til kommentar
alftore Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Åh jeg gleder meg til VS.NET 2005 kommer. Men jeg tror jeg vet grunnen til at stylesheeten din ikke fungerer. Fordi kontrollene dine har runat=server. Da vil iden byttes til f.eks. masterpage_password og ikke være password slik du forventer. Bruk cssclass="password" isteden og du vil se at alt blir så my enklere Evt kan du sjekke outputen for å se hvilken id kontrollene får. Endret 10. mai 2005 av alftore Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 vs.net 2005 er cute. Fant ut det med cssclass for litt siden, så nå funker det fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå