Gå til innhold

Er Z800 ute?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I have no idea :)

 

Men egentlig så tror jeg det vil drøye litt, SE lanserer ofte tidligere i Svergie, denne telefonen kan bli bremset av Telenor & co og kanskje vi må vente på en tredje UMTS operatør.

Uansett: Har du lyst på den så er det bare å skaffe en unbranded Z800i over grensen :D

Lenke til kommentar

Telehuset har Z800i i sin prisliste.

Svimmlende 5499 uten binding og 3999 med 18 mnd'ers bedrift abo og Telenorlås..

Skal ha en slik til meg og en til dama,men ikke til den prisen der.. Vi har begge Chess og har ikke planer om sponsa telefon.

 

Ser den koster 3990 SEK på www.kelkoo.se Det er vel ca 3600 NOK.Høres fornuftig ut.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at z800 kommer lenge før jul(i)! :p Hvis ikke, er det jo sansynlig at mange andre tilbydere vil komme før med et bedre produkt! Det burde ikke ta så veldig lang tid fra den kommer i Sverige til den kommer til Norge!

Endret av pologutt
Lenke til kommentar
Svimmlende 5499 uten binding og 3999 med 18 mnd'ers bedrift abo og Telenorlås..

Det er jo faktisk en ekstremt drøy pris. Telefonen er jo over 1 år gammel, og er ikke lenger så fantastisk som den var den gang.. 3000 ville vært en mer normal pris etter min mening.

 

For de som er interessert vil den se slik ut:

post-219-1115656011_thumb.jpg

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Telehuset fortalt meg at Z800 hadde ubekreftet leveringsdato 06.mai. Nå sier de ubekreftet 17.mai... regner med kontramelding 18. mai.. lurer på å kjøpe Nokia6680 isteden da jeg trenger en UMTS telefon.

Ifølge amobil sin artikket om mobiler i mai, kommer kommer Samsung Z500 i slutten av denne mnd(sies å være en av de minste 3g tlf akkurat nå)

Lenke til kommentar

Den er like rundt hjørnet...

 

Selv har jeg hatt en z800i siden januar.

 

Og for de som vudrerer Nokia 6680, har jeg bare en ting å si....

 

 

MINNE!!!

 

Hadde en 6680 i tre dager, solgte den nettopp pga mangelen på minnekapasitet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...