FpsStu Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Når jeg er ferdig med å installere alt... Hvordan skal jeg få vannet igang i systemet? Starter jeg datan blir vel alt svidd , og jeg sitter der med 9000kr med svidde saker? Hva skal jeg gjøre? Hørte noe med at jeg bare skule jumpstarte alt sammen med en liten metallpinne.. Har noen linker? Lenke til kommentar
house Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 sett på strøm til pumpa.. har du huska å testa systemet overnight uten PC'n på? bare ha den på i kassa, uten noe datakomponenter inni, så bare tresker du i gang hele shitten, så går det nok bra skal du se! Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 For all del test alt for lekkasjer før du monterer i pc'en din.. Kjipeste er å vannskade det nye geforce 4 skjermkortet. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hadde vært greit om du kunne beskrive oppsettet ditt litt bedre? Har du kjøptet ferdig kit, eller har du mekka sammen komponenter fra diverse produsenter? Kjører du med eller uten tank? Uansett bør du starte pumpa, og sjekke at anlegget er fritt for lekkasjer, _før_ du starter maskinen! Dessuten skal det mye til før du svir av CPU / GPU selv uten vann i systemet, da vannblokkene i seg selv vanligvis er i stand til å oppta varme en liten stund, før det går galt. Du vil i allefall rekke å konstatere om vannet sirkulerer eller ei, og dermed slå av maskinen før det går galt. Men som nevnt; Kjør pumpa og sjekk for lekkasjer før du starter maskinen! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå