Goscinny Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei! Når jeg trykker CTRL+ALT+DELETE og går inn på prosesser ser jeg at bl.a. AdToolsKeep.exe, TeaTimer.exe og AdTools.exe går fpr fullt. Hvis jeg "switcher" bruker i XP, starter hundrevis av disse programmene slik at pc'n blir fryktelig treig og får ikke gjort noe. Da må jeg restarte for hver gang noen andre har brukt maskinen. Bruker "Spybot - Search & Destroy". Programmet finner problemet og sletter filene. Men AdTools har lagt igjen en fil på pc'n som gjennoppretter heile dritten. Hvordan kan jeg få fjernet dette? Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ta og finn ut hvor den fila som gjennopretter alt er, og gå i sikkerhets modus og slett den etterpå..... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Hadde det vært så enkelt, ville jeg gjort det for lenge siden. Spørsmålet er jo hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Flyttes til sikkerhets-kategorien Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Du bør ha flere enn bare ett Anti-Spywareprogram på maskinen: Ms Antispyware. Ad-Aware. Spybot S&D. Bruker selv Microsoft og Ad-aware sine. Prøv med de og se om de finner problemet Endret 7. mai 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå