chokke Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har nå kommet opp på 200 (snart) og trenger å trene litt skills. Men hvor er personen som gir meg 300 maks skill? Hvis hun er i UC begynner jeg å grine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Da må du til Ferelas, og til den lille alve outposten Feathermoon. Var iallefall her jeg fant det. http://wow.gamepressure.com/world1.asp http://wow.gamepressure.com/map.asp?ID=31 Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er ikke samme sted både for horde og alliancen da.... men kanskje artisan alch er i feralas for horde også? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 som horde skal jeg til alvested, jaja... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Horde er i swamp of sorrows. Lenke til kommentar
phervagor Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 ERHM! Ferelas er da ikke alvested! er en tauren outbase der. med inn og greier. på grensa til Thousand Needles... (husker ikke hva den heter) Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) ERHM! Ferelas er da ikke alvested! er en tauren outbase der. med inn og greier. på grensa til Thousand Needles... (husker ikke hva den heter) Camp Mojache heter den, Artisan Alchemy trainer (han som trener artisan, ikke han som ER artisan) for Horde er som sagt i Swamp of sorrows, i Stonard. Endret 7. mai 2005 av TRS Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 som horde skal jeg til alvested, jaja... rofl, Feralas er jo Contested....herregud... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 som horde skal jeg til alvested, jaja... rofl, Feralas er jo Contested....herregud... Sorery da, jeg er ikke den som har 200 chars i lvl 60 og kan soloe onyxia!! Jeg har en som er lvl 42 eller no som høyest.... Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) er det ikke artisan alchemy trainer i Tower of Azura? er ikke sikker.. tror jeg så det der, kan ha vært enchanting da seff. skal sjekke nå.. edit: det var vist artisan enchanter det. beklager Endret 7. mai 2005 av Amon Amarth Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 artisan (skilltrener) trener til 225 maks. Er det forskjellige retninger innen alch? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 nei, bare å gå til master alchemist og betale 5G. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Problemet var vel og finne master alchemist? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) som horde skal jeg til alvested, jaja... rofl, Feralas er jo Contested....herregud... Idiot. Endret 8. mai 2005 av KompleX Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 som horde skal jeg til alvested, jaja... rofl, Feralas er jo Contested....herregud... Idiot. jeg eller han? Lenke til kommentar
Muslingen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Master Alchemy Trainer Locations: Kylanna Windwhisper - Feathermoon Stronghold in Feralas (Alliance) Be prepared for a long, tough and dangerous journey, if you are below 40ish. Feralas is south of Desolace and west of 1000 Needles. The easiest way is to come south from Stonetalon Mountains, through the Charred Vale, through the middle of Desolace and into Feralas. I suggest using various maps on the web to get more detailed help. Rogvar - Stonard in Swamp of Sorrows (Horde) This one is pretty easy to get to. Just head east from Darkshire in Duskwood (avoiding the guards), through Deadwind Pass and straight into the Swamp. Stonard is directly east. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Dum post, vel. Å halv-flame en kar fordi han ikke visste at Feralas var contested, og i tillegg skrive det på en så dum var helt idiotisk, men det var kanskje bare meg som reagerte på det - vet ikke. Advarsel fikk jeg ivertfall. Endret 9. mai 2005 av KompleX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå