Gå til innhold

hvor er artisan trener for alchemy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ERHM! Ferelas er da ikke alvested! er en tauren outbase der. med inn og greier. på grensa til Thousand Needles... (husker ikke hva den heter)

Camp Mojache heter den, Artisan Alchemy trainer (han som trener artisan, ikke han som ER artisan) for Horde er som sagt i Swamp of sorrows, i Stonard.

Endret av TRS
Lenke til kommentar
som horde skal jeg til alvested, jaja...

rofl, Feralas er jo Contested....herregud...

Sorery da, jeg er ikke den som har 200 chars i lvl 60 og kan soloe onyxia!!

Jeg har en som er lvl 42 eller no som høyest....

Lenke til kommentar

er det ikke artisan alchemy trainer i Tower of Azura? er ikke sikker.. tror jeg så det der, kan ha vært enchanting da seff.

skal sjekke nå..

edit: det var vist artisan enchanter det.

beklager

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

Master Alchemy Trainer Locations:

Kylanna Windwhisper - Feathermoon Stronghold in Feralas (Alliance)

Be prepared for a long, tough and dangerous journey, if you are below 40ish. Feralas is south of Desolace and west of 1000 Needles. The easiest way is to come south from Stonetalon Mountains, through the Charred Vale, through the middle of Desolace and into Feralas. I suggest using various maps on the web to get more detailed help.

Rogvar - Stonard in Swamp of Sorrows (Horde)

This one is pretty easy to get to. Just head east from Darkshire in Duskwood (avoiding the guards), through Deadwind Pass and straight into the Swamp. Stonard is directly east.

Lenke til kommentar

Dum post, vel. Å halv-flame en kar fordi han ikke visste at Feralas var contested, og i tillegg skrive det på en så dum var helt idiotisk, men det var kanskje bare meg som reagerte på det - vet ikke.

Advarsel fikk jeg ivertfall.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...