Chief_R-W Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei Har en USB pen 256 mb som jeg kjøpte på Elkjøp før jul. Har brukt den til litt småtteri som å overføre drivere, dokumenter og annet til andre pcer. Og nå ser det ut som den ikke virker lenger. Setter den i USB porten så registrerer USB porten at det er noe der men får ikke opp flyttbar disk i min datamaskin som den gjorde før. Navn: Micro Memory 256mb USB 1.1 La til et bilde hva maskinen finner når jeg setter den inn. Noen her med tips? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har du sjekket i flere pcer? Se om du kan finne drivere til minnebrikken. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Glemte å si at jeg har testet den i flere pcer uten hell Fant ingen driver til den heller. Mulig at den må partitioneres. Prøvde Partition Magic så kom det feil meld når jeg hadde usb pennen satt i. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Glemte å si at jeg har testet den i flere pcer uten hell Fant ingen driver til den heller. Mulig at den må partitioneres. Prøvde Partition Magic så kom det feil meld når jeg hadde usb pennen satt i. Hva slags feilmelding? Hvilken type partisjon er det på den? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Får opp denne (bildet) når jeg starter opp PM. Får ikke formatert siden jeg ikke får opp noe i Min Datamaskin. Endret 6. mai 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Det som kan ha skjedd at partitionen er blitt borte. Jeg lånte en bekjent denne og etter jeg fikk den tilbake så skulle jeg teste den og da skjedde dette. For windows partition programmet finner den ikke. For PM fant Minnepennen før uten problemer. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Har du forandret noe i BIOS i det siste ? Kanskje du skulle forsøke en reset av CMOS jumper. Se Owner´s manual. Kanskje du kunne prøve BIOS USB.... (se boken).. Edit: Jeg lånte en bekjent denne og etter jeg fikk den tilbake så skulle jeg teste den og da skjedde dette. Beklager så ikke... Da kan det være så enkelt at han har "låst den" til sitt system. Da må du få han til å låse den opp igjen... Han har sperra mapper eller noe sånnt. (Sansynligvis ufrivillig). Endret 6. mai 2005 av sveinsel Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Når jeg tenker etter så tror jeg byttet USB support fra OS til Bios kan sjekke dette. Men på den andre maskinen min har jeg ikke hatt noen endringer på bios men samme der også. Men alikevel skal jeg sjekke ut usb i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå