FM Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg liker veldig godt Pink Floyd live at pompeii. Da er vi for så vidt to. Rammstein - Keine Lust er ganske tidig. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Alt av rammstein er jo gøy å se på.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Gunter sine er jo litt bra da. Kva veit eg har ikkje Mtv og laster ikkje ned så mykje eller ser på slike program. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Erik Prydz - Call On Me neida, men jeg fikk sansen for Green Day - American Idiot Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Men At Work - Down Under Synes at den er en klassiker.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Children Of Bodom - Everytime I Die Har ikke sett musikkvideoen til den, men sangen er jo knusende bra Musikkvideoer jeg liker er vel Rammstein - "Du Riechst So Gut" ('98-versionen da, den gamle er fæl :!: ). En annen kan vel være.... Eh, Timbuktu med "Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö" Den er so koselig Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hadde en stor kjærlightet for Marilyn Manson - Tainted love musikk videoen, men det kan ha noe med at jeg liker sangen så godt... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Radiohead med Paranoid Android er jo en klassiker av en video, liker også alt med Tool, Adam Jones er genial når det gjelder spesialeffekter Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg digger musikkvideoen til Fatboy slim - The joker Lenke til kommentar
r Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Musikkvideoen til The White Stripes - Seven Nation Army har jeg enda ikke funnet helt ut av enda... Men den er sinnsykt kul! Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dschinghis Khan - Moskau Den er så dårlig at jeg blir kvalm... Men den er morsom. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 musikkvideo? Jeg liker ikke musikkvideoer noe sånn spesielt. Konserter er en annen sak. Pompeii for alle penga. Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Björk - Pagan Poetry og Rammstein - Du Riechst So Gut Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 digger video'n til Car Park North eller no... noen som veit hva bandet og sangen heter?? den med de ungene?? fy faen...bra video og ålreit sang Lenke til kommentar
W Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Benny Benassi - Satisfaction Tim Delux - It Just Wont Do Fatboy Slim - Gangsta Trippin Fatboy Slim - Praise You Gigi D'Agostino - Bla Bla Bla Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Still Seeing Breen by Paul Marino. Denne må du bare se. This is a great music video and it's very well made. The way Marino uses G-Man in this way makes it very powerful IMO and it totally blew me away when I saw it and it continues to do so whenever I see it. So if you like either Half-Life 2, machinima or simply music videos (in this case, it will help if you've played HL2 though), make sure you see this video! Link. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Musikkvideoer: Cradle of Filth - From the Cradle to Enslave (usensurert seff) Emperor - Empty Finntroll - Trollhammaren :!: Immortal - Call of the Wintermoon :!: Meshuggah - New Millennium Cyanide Christ Meshuggah - Rational Gaze Konserter: Opeth Live @ Inferno 2003 Emperor - Emperial Live Ceremony Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 er få gpde musikkvideoer dessverre, men konsertopptak derimot! kongen av konsertopptakene er seffølgelig: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Still Seeing Breen by Paul Marino. Denne må du bare se. This is a great music video and it's very well made. The way Marino uses G-Man in this way makes it very powerful IMO and it totally blew me away when I saw it and it continues to do so whenever I see it. So if you like either Half-Life 2, machinima or simply music videos (in this case, it will help if you've played HL2 though), make sure you see this video! Link. *Laster ned* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå