Morten A Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hvilken musikk video liker du best? tenker feks på konserter som bruce springsten osv Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Valens parodi til "Modern Talking - You're My Heart, You're My Soul", fordi originalen er så sykt dårlig. (min mening) Edit: en "l" for lite Endret 6. mai 2005 av efikkan Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 AC/ DC - Live At Donington ! Knall musikk dvd ! digger den ! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Alt med Immortal er jo ganske søtt Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Alt med Immortal er jo ganske søtt Hehe, jeg er enig hvis du bytter ut "søtt" med "artig". Immortal lager artige videoer Satyricons Fuel For Hatred er også bra, men favoritten er av en eller annen grunn Edguys Lavatory Love Machine (videoen kan ses på http://www.nuclearblast.de/index2.php med RealPlayer. Velg Edguy i bandlista, og klikk deretter på "video") musikkvideoer er untr00 Nei! Immortal blir regnet som tr00, og de lager, som nevnt, musikkvideoer Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Metallica - Live sh*t: Binge & Purge. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 KoRn - Freak on a Leash er jo ganske morsom. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Promoe - These Walls .. Den er ganske bra laget Snakker vi musikkvideo eller live opptak? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Children Of Bodom - Everytime I Die Nightwish - 10th man down (Anime-musikkvideo) In Flames - Trigger Immortal - Call of the wintermoon :lol: Dschinghis Khan - Moskau Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Promoe - These Walls .. Den er ganske bra laget Snakker vi musikkvideo eller live opptak? hmmm, forsåvidt begge deler Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) ok.. Da må jeg nevne at Apoclyptica live dvden ruler Endret 7. mai 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Eric Prydz - Call on Me !!! Neida. Jeg liker veldig godt Pink Floyd live at pompeii. Genial dvd med en del av de beste låtene fra pink floyd. Madamoiselle Nobbs er genial! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg går for den samme som KaYcH, Satyricon med Fuel for hatred, da seff i den usensurerte versjonen Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg går for den samme som KaYcH, Satyricon med Fuel for hatred, da seff i den usensurerte versjonen Selvfølgelig! Det blir ikke det samme når videoene er sensurert. Dessuten er det jo ikke så mye nakenhet i den videoen heller, så jeg skjønner ikke helt poenget med sensuren. Jeg kan jo slenge på videoen til Mother North samtidig. Det er en artig video, og den bør også være usensurert Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 er ikke så veldig inne i musikkvideoer, men disse er litt tøffe: - rammstein - sonne - dimmu borgir - progenies of the great apocalypse (usensurert seff) Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Metallica - One Den er bra ja Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Metallica - One Den er bra ja Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå