_Chess_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg visste ikke hvor jeg skulel poste inn den tråden her, så bare gjorde det her... Jeg har noen spørsmål, og er uviten om aksjer. Noe jeg har lyst til å begynne å drive med, men jeg veit ikke helt hvordan. Hvordan får jeg kjøpt og solgt aksjer? Hvor får jeg gjort det? Og div opplysninger hadde vært supert Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ring han 11-åringen som nettopp var på nyhetene, som hadde begynt med det etter å ha lest onkel Skrue.. Evt ring Oslo Børs. Lenke til kommentar
_Chess_ Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Vakke mye hjelp her ass.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Vakke mye hjelp her ass.. Nei, og da kan vi jo like godt stenge tråden siden ingen på ett hardwareforum gidder å snakke om aksjer midt på natta. Edit: Ser at det er behov for en uttdyping av grunnlaget for stengning. Så i klartekst: Surmaget bumping hjelper ikke til å få svar på spørsmålet. Endret 7. mai 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg