Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe en brukt robåt?

Anbefalte innlegg

Jeg har et fiskevann hvor jeg bare kan bruke robåt, det er drikkevann så motor er strengt forbudt. Og det er jo greit nok. Men, jeg skulle jo svært gjerne hatt en god, lettrodd og ikke minst billig robåt. Nye robåter koster jo fort tjue lapper, og det er jeg ikke særlig interessert i å bruke. Har søkt rundt omkring for å finne en helt grei robåt, helst med plass til 3-4 personer (altså rundt 14 fot), men det er nærmest klin umulig å finne en brukt robåt til salgs! :cry:

Så; noen som har et skikkelig godt tips om hvor jeg kan henvende meg for å få tak i en brukt robåt? Jeg har årer og slikt, er kun selve båten jeg trenger. Thanks! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar! Jeg fant dog ingen robåt som passet noe særlig, har stadig vekk søkt på finn.no - men der har jeg dessverre funnet lite. Er aller helst ute etter en robåt i aluminium eller noe annet "lettstelt", men det skal ikke være lett å finne, tydeligvis - de fleste slike båter som er i passende størrelse (ca 14 fot) er laget for lette motorer, og er heller jævelig å ro.

Tar gjerne imot flere tips! :)

Lenke til kommentar

har hatt en pioner 14 fot for noen år siden, den var i grei størrelse, men veldig tung og ikke det minste lettrodd. :)

derfor jeg nevnte aluminumbåt. jeg *tror* at det vil være en båt som er lettere å få opp av vannet og inn på henger, og at en slik båt er mer lettrodd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...