kjeLL// Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 OK.. jeg har prøvd å knota i 1 time for å prøve å finne denne dvd brennern.. biosen prøver å autodetecte den men akk nei.. det funker ikke .. jeg har prøvd å sette verdier selv i biosen.. men det funker heller ikke.. den prøver å autodetecte den da også. SYS: asus a7v880 og den dvd brennern i ukens tilbut på komplett. jeg er 100% sikker på att jeg ikke trenger en bios update.. for jeg instalerte samme brenner for brornmin for noen timer siden.. og han har GAMMEL pc.. har en dvd brenner fra før.. håper bare ikke att brennern er dau.. for da blir det noe ekstra styr... !! .. har ingen annen pc å prøve den i.. kom på att jeg får en failmelding om att det er en ide sak som spretter opp før win xp starter.. "trykk f1" for å komme videre eller no Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 kan også nevne att jeg har vert inom computer management og divice management i xp.. finner like lite der.. naturlig nokk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 hvis det er ide så har du passa på å sette jumperen riktig? (prøv å bytt om på slave og master), sjekk også at rød stripe på idekabelen går mot strømkontakten til brenneren. Eller er det en sata brenner? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 hah.. fiksa det.. dette er flaut.. så skriver ikke hvorfor det ikke funka.. gir hint.. "det var ikke jumper" MEN .. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) JEG er visst for treg.... Endret 6. mai 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 supert at det løste seg da =) i dataverdenen er det lett å gjøre feil, og det er så små ting som avgjør at det greieste er å montere det på nytt som oftest. (klarte ikke å gjette hva det var, kabelen var opp ned?) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 hvis jeg hadde greid å putte kabelen oppned hadde det vert mer akseptabelt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 hehe, da glemte du vel en kabel da jaja så lenge det ble løst så ;o) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 vell den sto sånn halveis i.. tenkte jeg bare skulle prøve med en annen kabel.. idet jeg skulle til å nappe ut kabelen så jeg... DÆVEN den er ikke ordentlig i !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå