bleepher Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Heppsann alle Har kjøpt domene, har lagt ut en foreløpig side, men jeg vil så gjerne fikse på den. Vet om frontpage, og dw mx men lure på om det finnes noen program som er "enda" enklere? Så vil jeg gjerne at dere kommer med en tilbake melding hvordan siden ser ut... Thanks bPartygeneralen - My page Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Adobe Pagemill er et greitt program Lenke til kommentar
Ümlaüt Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Mozilla (hele programpakka, ikke Firefox) har en HTML-editor. Jeg vet også at det er en mer fullstendig pakke med flere funksjoner, som er basert på HTML-editoren i Mozilla. Men jeg husker ikke hva den heter. Lenke til kommentar
jojoks Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Macromedia Dreamweaver MX er jo bra da, men persjonelig bruker jeg Namo Webeditor. Den er knalbra. Lykke til Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Vil du kode selv eller bruke en WYSIWYG (what you see is what you get) editor? Skal programmet være gratis eller kan det også koste noe? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har hatt mye nytte av 1stPage2000 - velg lett, middels eller avansert interface, masse funksjoner, og gratis: http://www.evrsoft.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå