Gå til innhold

Hvilken klasse syns du er overpowered?

Anbefalte innlegg

Eg har en NE rouge i level 37 og eg må si at eg er veldig fornøyd med pvp skillsa der, eg sliter mest med warriors. (vet ikke hvorfor :ermm: ) Eg synes egentlig det er mest kos og sloss mot mages og priests, så lenge man kommer inntil dem har de ikke en sjangse :)

Har også en level 32 Paladin og klarer meg helt greit i pvp bortsett fra mot shamans :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EDIT: Og til trådstarter, det heter hvilken og ikke hvordan.

Vel, vær glad for at jeg ikke skrev hvem klasse:D

Er jo ikke noe verre å skrive "hvem klasse" enn "hvordan klasse". Same shit; horribel norsk. Sånn som jeg ser det, så betyr "på hvilken måte" omtrent det samme som "hvordan". Så: "På hvilken måte klasse synes du er overpowered?" Hvordan kan selvfølgelig brukes annerledes i forskjellige situasjoner, men tegninga er vel rimelig klar.

:hrm:

Lenke til kommentar
Den som vel er vanskeligst å ta 1v1 tror jeg er en shadow specet prest. Ihvertfall for meg som er mage. Manaburn, manaburn og mer manaburn + litt healing.

Den presten du beskriver der bruker ingen shadowspells ;) I dette tilfellet ville en disc/holy priest gjøre jobben bedre..

1vs1 er nok prester ganske vanskelige å slå, dette fordi de har ven veldig effektiv dot(sw:p), god healing over time (renew og vampiric embrace) og god beskyttelse i form av pw:s og inner fire.

En prest har også muligheten til å fjerne buffs fra motstanderen.

Lenke til kommentar
Og fjerne ghost wolf på shamans er det morsomste som fins :D

Nei der tar du feil. Det morsomte som fins er å purge PW:F, Inner Fire, PW:shield og alle andre buffene av en prest :love:

Purge mager, warlocker og paladiner kommer på en god andreplass ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...