Sau Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Eg har en NE rouge i level 37 og eg må si at eg er veldig fornøyd med pvp skillsa der, eg sliter mest med warriors. (vet ikke hvorfor ) Eg synes egentlig det er mest kos og sloss mot mages og priests, så lenge man kommer inntil dem har de ikke en sjangse Har også en level 32 Paladin og klarer meg helt greit i pvp bortsett fra mot shamans Lenke til kommentar
syff Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 EDIT: Og til trådstarter, det heter hvilken og ikke hvordan. Vel, vær glad for at jeg ikke skrev hvem klasse Er jo ikke noe verre å skrive "hvem klasse" enn "hvordan klasse". Same shit; horribel norsk. Sånn som jeg ser det, så betyr "på hvilken måte" omtrent det samme som "hvordan". Så: "På hvilken måte klasse synes du er overpowered?" Hvordan kan selvfølgelig brukes annerledes i forskjellige situasjoner, men tegninga er vel rimelig klar. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Den som vel er vanskeligst å ta 1v1 tror jeg er en shadow specet prest. Ihvertfall for meg som er mage. Manaburn, manaburn og mer manaburn + litt healing. Den presten du beskriver der bruker ingen shadowspells I dette tilfellet ville en disc/holy priest gjøre jobben bedre.. 1vs1 er nok prester ganske vanskelige å slå, dette fordi de har ven veldig effektiv dot(sw:p), god healing over time (renew og vampiric embrace) og god beskyttelse i form av pw:s og inner fire. En prest har også muligheten til å fjerne buffs fra motstanderen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Og fjerne ghost wolf på shamans er det morsomste som fins Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Om man får til en entangling roots på en rogue, så sitter'n bom fast Og det trenger man mot sånne småfjomer, som hopper og spretter som noen rabiesbefengte lopper. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Og fjerne ghost wolf på shamans er det morsomste som fins Nei der tar du feil. Det morsomte som fins er å purge PW:F, Inner Fire, PW:shield og alle andre buffene av en prest Purge mager, warlocker og paladiner kommer på en god andreplass Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Om man får til en entangling roots på en rogue, så sitter'n bom fast Og det trenger man mot sånne småfjomer, som hopper og spretter som noen rabiesbefengte lopper. Bare om roguen ikke har vanish klar... Lenke til kommentar
superreven Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 1on1 tar jeg en rogue.....men taper alltid med en ad'. som jeg alltid har når de angriper meg. feige jævler er warrior btw Hvis du tar en rogue 1on1, gjør vel han smart i å angripe deg mens du har en add. - Rogues do it from behind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå