Jeremy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 vell ... nå er det ikke bare undead så har anti fear, så den går nok ikke lenger Mener du den trinketen man får kjøpt nå? Funker jo bare 1 gang hvert 5. min Da er det bare å caste fear/poly rett etter. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Catseye Elixir og Free Action Potion er jo to ting som gjer det veldig enkelt å ta ein rogue. Litt morsomt att ein shaman skulle lage denne tråden, shaman er jo ein av dei bedre classene i pvp... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Paladin, makan til møkkarase...uverdig klasse... :!: Du har jo en 49 paladin selv da fjompen Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 det hjelper ikke hvor mange trinkets, og hvilke potions man kan ha. jeg synes at undead rogues er overpowerd. Lenke til kommentar
Khain Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Warlocks!.... De blir jo nerfa hele tia, sier ikke det litt? Endret 7. mai 2005 av Khain Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 shaman... Blizzard elsker dem jo. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Alle klassene er også ulike for å spille forskjellige roller i store pvp kamper/battlegrounds. Der må da horde og alliance organisere seg og faktisk sende rogues etter castere, castere angriper på avstand, huntere som leter etter rogues, osv. Gleder meg til dette går opp for flere, akkurat nå går det for det meste i: *Come on, lets attack tarren mill * WAIT, DO NOT ATTACK! *STFU Whiner *DONT DRAW THE GUARDS *rezz please? (gjerne denne beskjeden et uhørt antall ganger av alle de som tidligere fant ut at de ville løpe rett inn i TM) Lenke til kommentar
XaF Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Synes selv jeg er ganske god i WOW, men jeg har altid problemer med å ta shaman.. Spilt hunter, rogue, priest, pala ganske høyt rundt og over 40 en over 50 men, Shaman er vaskelig uansett.... Noen som har en SYK taktik mot de? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Men sier det ikke litt om Rogues når de angriper først, så er du dau innen 10 sec uten å ha gjort nesten noe skade? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 _DRUID_ trudde entangling roots var nerfa jeg? Blei roota først i 15 sec av en druid istad, og roota igjen og igjen. Jeg kunne ikke bevege meg? Hva ere som _IKKE_ er imba med det a? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Jeg spiller Rogue og må si jeg ikke har spesielt problemer mot noen utenom Mager. Frost Nova er helt utrolig irriterende , spesielt hvis jeg ikke har vanish klar. Jeg syntes egentlig ingen klasser er overpowered nå, warriors begynner å bli vel sterke i pvp nå..mange som klager på dem faktisk på amerikanske forumene at de f.eks outdamager en rogue i melee dmg og har plate er for mange helt ufattelig. mortal strike og arcanite reaperen gir warriors helt ufattelig høye crits. jeg ble truffet av en lvl 52 warrior for 1900dmg da jeg spilte på min lvl 50 paladin min med 4000 armor. . Men som sagt...enhver klasse som blir velspilt er en formidabel fiende for de fleste uansett Hvilken klasse det er snakk om Endret 7. mai 2005 av Keylar Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 1on1 tar jeg en rogue..... men taper alltid med en ad'. som jeg alltid har når de angriper meg. feige jævler er warrior btw Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 jeg er en lvl 51 hunter, og tar palladins de fleste ganger, siden de ikke har noen ranged mulighet, så trenger jeg kun å "kite" han/hun, selv om kampen varer i EVIGHETER. Er sjanseløs mot rogues når jeg blir angrepet uten forvarsel (som er 99.99999% av gangene), men får jeg avstand og det første skuddet er som regel rogues relativt lette å ta. Spiller på PvP server og 90% av gangene jeg blir drept er av rogues mens jeg solo-quester. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg spiller rogue, og i pvp synes jeg helt klart at paladins er den mest overpowerede klassen. Tar de ofte ned til 1/10 hp, også vips; udødelig, heal, heal, også begynner de å hakke løs på meg. Ikke funker det å stunne heller. Ofte har de nok mana til å gjenta udødelig, heal, heal prossessen et par-fem ganger, og da er jeg som regel ganske halv-død I dueller så er huntere helt klar den verste klassen, og bak kommer druids... Hunteren bruker bare sånn ting som avslører stealth, og kiter meg dritlett, og druiden får jeg som regel inn første angrep på, men han kommer seg unna, entangler meg, healer seg, og spammer på med spells helt til han rooter igjen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Paladins. På lav level.(1-30) Shaman ellers. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Paladins. På lav level.(1-30) Shaman ellers. Jeg vil påstå Verigans Fist er overpowered helt til lvl 30, da kan Warrior få Whirlwind Axe hvis de er heldige Lenke til kommentar
EVH Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Shaman. Alle ellers er ganske jevne syns jeg =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 _DRUID_ trudde entangling roots var nerfa jeg? Blei roota først i 15 sec av en druid istad, og roota igjen og igjen. Jeg kunne ikke bevege meg? Hva ere som _IKKE_ er imba med det a? Roots fikk diminising returns (eller hva det nå heter) i siste store patch, noe som gjør følgende. Første gang man kaster får man 100% duration, så 50%, så 25% og etter det er man immune (mener jeg å huske). Men innen fire ganger bør en av partene for lengst være døde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå