Gå til innhold

Hvilken klasse syns du er overpowered?

Anbefalte innlegg

Som topic spør..

Og gjerne hvorfor.

Jeg spiller en lvl48 shammy nå, og syns at rogues er utrolig vanskelig.

Hvis de angriper først, så har jeg ikke sjans. De stunner meg i ett sett.

Duellerte mot en lvl36 rogue når jeg var 38, hadde ikke sjans. Jeg klarte bare å ta 50% ah HP'n hans før jeg daua.

De fleste jeg kjenner mener at rogues er overpowered deluxe. Og de har ikke blitt nerfa en eneste gang!

Og mages som kanskje er par lvl høyere enn meg er skumle. De med sine 1kdmg spells er ikke artig :)

Min shammy pr igår

Edit: Jeg bruker ikke staff hele tiden, som den builden viser:p Bruker shatterer og SM skjoldet.

#EDIT av moderator - Endret emnefeltet noe for å unngå flere off-topic innlegg fra de selvutnevnte norsklærerne på forumet :) #

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss en lvl 36 rogue tok deg og du er 48 da er det NOE kraftig feil her :)

shaman er en av de hardeste og ta for meg , fordi de har disse jævla earthbind totemsa som de bare spammer ut+frost shock og disse -mega damage- spellsa de bare kan spamme.

kn ta dem med crippling poison, men er jo ikke alltid jeg har crippling poison på.

Lenke til kommentar

Uhm... Jeg mente at jeg var lvl38 da. en liten typo :p

Hvordan klasse spiller du da?

Husk at vi har 6sec cooldown på shock spellene:)

Kan få det ned til 5sec med talents. Har mine på 5.6 sec nå.

Og FS er jo nerfa altfor mye. Dvs at hvis vi er 2 shammyer, og han andre froster, så går det ut over min FS også. Vet ikke om det ble fiksa i dagens patch tho..

Lenke til kommentar

Jeg synes rogues er litt vel harde å ta i pvp, men om de er overpowered er en annen sak. Det er vel rogues og mages som er damagedealere, så det er vel kanskje heller taktikken min mot rogues som er noe dårlig.

Uansett; jeg liker _ikke_ rogues.

Lenke til kommentar
Uhm... Jeg mente at jeg var lvl38 da. en liten typo :p

Hvordan klasse spiller du da?

Husk at vi har 6sec cooldown på shock spellene:)

Kan få det ned til 5sec med talents. Har mine på 5.6 sec nå.

Og FS er jo nerfa altfor mye. Dvs at hvis vi er 2 shammyer, og han andre froster, så går det ut over min FS også. Vet ikke om det ble fiksa i dagens patch tho..

hehe, ok.

jeg er rogue jeg.

edit: MEN, hva er en rogue uten høy melee damage?

Ingenting. :)

Endret av geedoo
Lenke til kommentar

Altså, rogue's satser så og si alt på det første angrepet. Det vil si generelt si Cheapshot som er det mest normale første angrepet til en rogue. Som noen her på forumet har sagt før, en synelig rogue er en død en :).

Er rogue selv og har litt problemer mot paladins.. Virker som det skjoldet der varer evig + at de alltid får inn healing spellsa i siste sekund :(

Lenke til kommentar

Helt enig angående paladins, Darx. Er selv rogue og bruker ambush som førsteangrep, vel og merke bare mot cloth og i noen tilfeller leatherbrukere. Hvis det er mail så er det vel cheap shot som lønner seg, er bare lvl 20 med roguen min og snakker ikke ut ifra erfaring angående cheap shoten.

EDIT: Og til trådstarter, det heter hvilken og ikke hvordan.

Jada.. Har lest retningslinjene ;)

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Spiller paladin, og de jeg sliter mest med å ta er Rogue og Shaman. Pyton å møte 1on1. Har vel flest ubehagelige møter med shamans, rogue har en tendens til å komme etter at noen andre har startet på meg.

Ingen av klassene jeg syns er ekstremt overpowerd egentlig, ting må vel være slik som de er for at ting skal gå rundt i den verdenen.

Lenke til kommentar

Jeg spiller Paladin, har en lv 60, og jeg sliter mest med mage og shaman. Ikke dermed sagt at jeg dør hver gang jeg møter de, tar jo noen da :)

Men der er de jeg har dødd mest mot, 1on1. De holder meg på avstand, og det liker jeg dårlig da jeg ikke har noen ranged attacks mot andre spillere.

Huntere kan jeg slite med, om de er flinke til å holde meg unna. Håper dere ser mønsteret her, de som kan kite sliter jeg mest med :)

For å avrunde, jeg synes ingen er overpowra, med litt unntak av shaman. De er hardere enn de fleste vil jeg si.

Og helt til slutt, det hele koker ned til spilleren mener nå jeg, er du flink med klassen din, kan du nok ta hvem som helst.

Lenke til kommentar

Er så teit å høre på folk som sier at de kan slå alle uten om en klasse; og dermed er denne klassen automatisk overpowered. Selv om denne klassen slår DEG, betyr det ikke at den slår alle andre (klasser). Slik er det lagt opp med vilje slik at ikke alle velger samme klassen. Tål å tap for pokker :)

Men mest av alt kommer det, som sagt, an på spilleren.

Lenke til kommentar
Er så teit å høre på folk som sier at de kan slå alle uten om en klasse; og dermed er denne klassen automatisk overpowered. Selv om denne klassen slår DEG, betyr det ikke at den slår alle andre (klasser). Slik er det lagt opp med vilje slik at ikke alle velger samme klassen. Tål å tap for pokker :)

Men mest av alt kommer det, som sagt, an på spilleren.

Riktig :yes:

Lenke til kommentar

Ingen klasser skal være best mot alt, sånn spillet er lagt opp. Det er meningen man skal samarbeide og gå i grupper, ikke løpe rundt og lete etter 1v1 situasjoner.

Den som vel er vanskeligst å ta 1v1 tror jeg er en shadow specet prest. Ihvertfall for meg som er mage. Manaburn, manaburn og mer manaburn + litt healing.

Når det er sagt så føler jeg igrunn de alle fleste jeg har spillt med/mot har veldig liten peiling og forståelse for hvordan klassen deres fungerer. Og ja... synlig rogue = død rogue.

Lenke til kommentar

Dere, rogues er ikke så vanskelige som dere skal ha det til, bare dere finner den rette taktikken mot dem. Som priest så klarer jeg for det meste rogues, alliance rogues er freekill. Dessuten kan du ikke regne hvor gode classer er i dueller, PvP er helt annerledes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...