Bobby1 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Kvar kan eg koble til alarmen i siden på Termaltake kabinettet mitt? Edit: Topic Endret 6. mai 2005 av Bobby1 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 skjønner ikke helt hva du mener... utdyp litt mer Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Mange hoveddkort har en pin kontakt hvor du kan koble inn "intrusion detect" (eller noe slikt) som f.eks fører til at høytaleren på hovedkortet piper hvis noen forsøker å starte maskinen når sidedøren er av. les i manualen til hovedkortet, så står det sikkert noe der. Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Mange hoveddkort har en pin kontakt hvor du kan koble inn "intrusion detect" (eller noe slikt) som f.eks fører til at høytaleren på hovedkortet piper hvis noen forsøker å starte maskinen når sidedøren er av. les i manualen til hovedkortet, så står det sikkert noe der. Takk for hjelpen. Fant det i Manualen Når eg starter opp, og sidedøra har blitt opnet, står det att kabinettdøra har blit opnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå