Roger72 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Mister jeg noe om jeg legger xp over den forrige. Altså: Har en misstanke om at jeg mangler en del filer, å tenkte kansje å legge xp over den gammle for å "friske opp". Vil jeg da miste ting og tang som ligger lagret bla e-post osv?? Er litt mye styr å legge alt inn på nytt. Har forøvrig problemer med å åpne systemgjennoppretting, brukerkontoer,Adobe photoshop Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Normalt, så overskrives da kun de maskinspesifike delene ved installasjon over den gamle, mens de fleste installerte programmer vil fungere. Men du kan jo først prøve å kjøre repair installasjon før full installasjon. Dette er et av valgene du får opp når du starter installasjons-CD'n. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg vil anbefale at du rydder opp på partisjonen, og så formatérer den før du legger inn windows på nytt. Du vil evt. miste favoritter, "mine dokumenter" og e-post fra Outlook. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Rydde opp og deretter formatere? Blir som å vaske bilen før du kjører den til huggern. (bare fleiper, var vel ikke slik du mente ). Formatering betyr at du mister alt. Som allerede foreslått, bruk Repair Install. Da mister du ingenting (bortsett fra eventuelle Windows Updates). Endret 6. mai 2005 av hårek Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Rydde opp og deretter formatere? Blir som å vaske bilen før du kjører den til huggern. (bare fleiper, var vel ikke slik du mente ).Formatering betyr at du mister alt. Som allerede foreslått, bruk Repair Install. Da mister du ingenting (bortsett fra eventuelle Windows Updates). Rydde opp som i å redde det som er viktig. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Får ikke opp noe om repeir/reparer nå jeg starter med installasjonen. Kommer ikke lengre enn til en feilmelding der det står at det er en nyere versjon på maskinen en på cden. Og får ikke gå videre. Tenkte da at kansje jeg kunne gjennopprette systemet fra sikkerhetsmodus, men finner ikke systemgjennopprettingen der? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Kan høres ut som du kan trenge en Windows-CD med SP2 integrert. Les mer om hvordan du lager dette her. Det finnes et automatisert verktøy her, men jeg har ikke testet dette. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Takk for svar, men det blir nok for innviklet. Har fått reparert nå. Gikk videre i innstalasjonen og fikk det til slutt til. Ser bra ut nå. "Håper jeg" Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Jippi, det var kun det trådløse nettverkskortet som ikke funka. avinnstalerte og innstalerte på nytt, og alt iorden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå