Gå til innhold

Mister jeg noe om jeg legger xp over den forrige

Anbefalte innlegg

Mister jeg noe om jeg legger xp over den forrige.

Altså:

Har en misstanke om at jeg mangler en del filer, å tenkte kansje å legge xp over den gammle for å "friske opp".

Vil jeg da miste ting og tang som ligger lagret bla e-post osv??

Er litt mye styr å legge alt inn på nytt. :(

Har forøvrig problemer med å åpne systemgjennoppretting, brukerkontoer,Adobe photoshop

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normalt, så overskrives da kun de maskinspesifike delene ved installasjon over den gamle, mens de fleste installerte programmer vil fungere. Men du kan jo først prøve å kjøre repair installasjon før full installasjon. Dette er et av valgene du får opp når du starter installasjons-CD'n.

Lenke til kommentar

Rydde opp og deretter formatere? Blir som å vaske bilen før du kjører den til huggern. (bare fleiper, var vel ikke slik du mente ;)).

Formatering betyr at du mister alt.

Som allerede foreslått, bruk Repair Install. Da mister du ingenting (bortsett fra eventuelle Windows Updates).

Endret av hårek
Lenke til kommentar
Rydde opp og deretter formatere? Blir som å vaske bilen før du kjører den til huggern. (bare fleiper, var vel ikke slik du mente ;)).

Formatering betyr at du mister alt.

Som allerede foreslått, bruk Repair Install. Da mister du ingenting (bortsett fra eventuelle Windows Updates).

Rydde opp som i å redde det som er viktig.

Lenke til kommentar

Får ikke opp noe om repeir/reparer nå jeg starter med installasjonen.

Kommer ikke lengre enn til en feilmelding der det står at det er en nyere versjon på maskinen en på cden. Og får ikke gå videre.

Tenkte da at kansje jeg kunne gjennopprette systemet fra sikkerhetsmodus, men finner ikke systemgjennopprettingen der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...