sinnaelgen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) er det noen som vet hvordan man kan kotroler instilingen på lyd inn og lyd ut på et lyd kort ? har selv live 5.1 player fra soundblaster. Endret 6. mai 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
tasle Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 De fleste merkene har nok laget SDK for sine chipset. Kjøpte en gang en slik for SoundBlaster i de gode gamle dager for Windows 3.1. Den var ganske rimelig og grei å bruke. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 har set at det er et slags sdk under en av delphi versjonene men jeg tror det omhandlet windows generelt - desuten så var det beregnet på programering i c. dette må jeg oversette til pascal/ delphi kode. siden jeg ikke kan c koden noe serlig så blir det vanskelig Lenke til kommentar
tasle Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Du kan jo sjekke her, da - kanskje du finner noe. Eller noe annet på Google http://www.filelibrary.com/Contents/DOS/38/18.html Men alle rutiner i C libraries (DLL'er f.eks.) er grei å bruke fra Delhi også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå