AndersT2 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Så nyhetene på TV 2 i dag (fredag 6. mai). Og ble ganske så forundret når Davi Watne og Siri Lill Manes startet å le etter innslaget fra midelalderparken og opptreden til Kristian Valen. Hva var det som var så morsomt? Det virker som at det er på krevd at de skal le på slutten, samme hva de viser. "Paven er dau!: ha ha ha ha" Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Så nyhetene på TV 2 i dag (fredag 6. mai). Og ble ganske så forundret når Davi Watne og Siri Lill Manes startet å le etter innslaget fra midelalderparken og opptreden til Kristian Valen. Hva var det som var så morsomt? Det virker som at det er på krevd at de skal le på slutten, samme hva de viser. "Paven er dau!: ha ha ha ha" jeg lurte nett på det samme, jeg så lissom ikke noe morsomt! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 det skjer da mye morsomt bak kameraet også da og de er bare mennesker de også... kan ikke slutte å le på kommando Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er David der så er latter ein sjølvfølge, han kjem med nokre gode kommentarer av og til. Kva veit vi kanskje det var noko bak kameraet som skjedde. Dette blei ein dum post Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 De ler nok av mye rart vi ikke ser.. Hvis de sier noe feil (som vi ikke vet er feil etc). Har jo sett ofte at de ler når de går av lufta Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Og på NRK-nyhetene sitter vi å ler av dem Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg på konserten, og for å si det sånn: Kristian Valen kan ikke synge live... But at least he tried, i motsetning til en del andre der. Nå så ikke jeg nyhetsinnslaget med lyd (McDonalds på Oslo S), så jeg vet ikke om det var den første eller andre sangen de viste, for den første sangen var med playback. En annen grunn kan være at Kristian Valen er morsom Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) For å si det sånn, den latteren de vartet opp med var en av de mest kunstige jeg har sett/hørt, så det var ikke av noe bak kamera. OG det Valen sang var OK, og ikke noe IDOL type synging. Endret 7. mai 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg på konserten, og for å si det sånn: Kristian Valen kan ikke synge live... But at least he tried, i motsetning til en del andre der. Nå så ikke jeg nyhetsinnslaget med lyd (McDonalds på Oslo S), så jeg vet ikke om det var den første eller andre sangen de viste, for den første sangen var med playback. En annen grunn kan være at Kristian Valen er morsom Hm..ja...Kristian Valen har nok litt problemer fortsatt med å bli tatt seriøst som artist, og det med god grunn. Det er jo komiker de fleste forbinder ham med å være, og det synes jeg egentlig han burde fortsette med. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Og på NRK-nyhetene sitter vi å ler av dem Nrk, kanalen for den gamle generasjon.. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 TV2 nyhetene er underholdning, mens NRK er saklig. Forresten så smilte jeg litt selv da jeg så Valen prøve å være en seriøs artist. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Og på NRK-nyhetene sitter vi å ler av dem Nrk, kanalen for den gamle generasjon.. Det er vel kanskje den målgruppen Nrk lager tv for? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Og på NRK-nyhetene sitter vi å ler av dem Nrk, kanalen for den gamle generasjon.. Det er vel kanskje den målgruppen Nrk lager tv for? Ja da skjønner jeg hvorfor de lager barnetv også Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Ja kva trur du Endret 7. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 De gjør alltid sånt der ja og så drar de en vits som f.eks: "Men i sporten er det vel ingen skillpadder Davy?" "-nei, og godt er det, vi kommer tilbake med disse sakene: Lasse kjus har fått ny vask på hytta. Frankrike vant VM i slåsskamp. Håndballjentene stilte opp for playboy" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Greit at de kommer med en vits etter et morsomt innslag, men at de skal le falskt av en dårlig vits blir bare teit. Edit: dum leif. Endret 7. mai 2005 av Redline_ Lenke til kommentar
brd Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 herregud, dei kan ikkje føre at dei ler Lenke til kommentar
Lou Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Han skal jo liksom være litt morsom, uansett. Det er mange som venter på Davy, hver eneste dag. For noen er han nok den største. Uansett hvor dumt det blir på TV2, så husk at ALT de viser, viser de for at du skal se reklamen mellom og i programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå