Gå til innhold

Hva er det med TV2 nyhetene?

Anbefalte innlegg

Så nyhetene på TV 2 i dag (fredag 6. mai). Og ble ganske så forundret når Davi Watne og Siri Lill Manes startet å le etter innslaget fra midelalderparken og opptreden til Kristian Valen. Hva var det som var så morsomt?

Det virker som at det er på krevd at de skal le på slutten, samme hva de viser. "Paven er dau!: ha ha ha ha"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så nyhetene på TV 2 i dag (fredag 6. mai). Og ble ganske så forundret når Davi Watne og Siri Lill Manes startet å le etter innslaget fra midelalderparken og opptreden til Kristian Valen. Hva var det som var så morsomt?

Det virker som at det er på krevd at de skal le på slutten, samme hva de viser. "Paven er dau!: ha ha ha ha"

jeg lurte nett på det samme, jeg så lissom ikke noe morsomt!

Lenke til kommentar

Jeg på konserten, og for å si det sånn: Kristian Valen kan ikke synge live... But at least he tried, i motsetning til en del andre der.

Nå så ikke jeg nyhetsinnslaget med lyd (McDonalds på Oslo S), så jeg vet ikke om det var den første eller andre sangen de viste, for den første sangen var med playback.

En annen grunn kan være at Kristian Valen er morsom :roll:

Lenke til kommentar

For å si det sånn, den latteren de vartet opp med var en av de mest kunstige jeg har sett/hørt, så det var ikke av noe bak kamera.

OG det Valen sang var OK, og ikke noe IDOL type synging.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Jeg på konserten, og for å si det sånn: Kristian Valen kan ikke synge live... But at least he tried, i motsetning til en del andre der.

Nå så ikke jeg nyhetsinnslaget med lyd (McDonalds på Oslo S), så jeg vet ikke om det var den første eller andre sangen de viste, for den første sangen var med playback.

En annen grunn kan være at Kristian Valen er morsom :roll:

Hm..ja...Kristian Valen har nok litt problemer fortsatt med å bli tatt seriøst som artist, og det med god grunn. Det er jo komiker de fleste forbinder ham med å være, og det synes jeg egentlig han burde fortsette med.

Lenke til kommentar

De gjør alltid sånt der ja og så drar de en vits som f.eks: "Men i sporten er det vel ingen skillpadder Davy?" "-nei, og godt er det, vi kommer tilbake med disse sakene: Lasse kjus har fått ny vask på hytta. Frankrike vant VM i slåsskamp. Håndballjentene stilte opp for playboy"

Lenke til kommentar

Han skal jo liksom være litt morsom, uansett. Det er mange som venter på Davy, hver eneste dag. For noen er han nok den største.

Uansett hvor dumt det blir på TV2, så husk at ALT de viser, viser de for at du skal se reklamen mellom og i programmene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...