Dark RippeR Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg kjøpte nettopp en hel pakken me deler... Men så fant jeg ut at X800XL kortet ikke passet inn i Hovedkortet?! Jeg trodde at X800XL skulle passe inn... HAr noen andre fått ET X800XL til å passe inn in i deres hovedkort? Va skal jeg gjøre?! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sikker på at du har kjøpt et PCIe kort og ikke AGP kort?? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det er sannsynligvis fordi du har et AGP-kort. Hovedkortet ditt er PCI-Express, og de er ikke fysisk like. Du blir nok nødt til å kjøpe et PCIe-skjermkort. Lenke til kommentar
Dark RippeR Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Her er linken: X800XL Kunne du sett om jeg har kjøpt feil!?? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Her er linken: X800XL Kunne du sett om jeg har kjøpt feil!?? Dette er et agp kort ... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ja skjermkortet du har det er AGP Lenke til kommentar
Dark RippeR Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Uff nå ser jeg va jeg kjøpte feil Jeg viste jeg kjøpte noe feil!!! Jeg så på PCI-E mn kjpte AGP! TYPISK!!! Endret 6. mai 2005 av Dark RippeR Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Fint at vi har noe som heter angrefrist i norge da. Så lenge det ikke er 14 dager siden du kjøpte det. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Også har vi noe som heter moderatorer som er så snille at de fjerner en 7 linjer lange signaturen din EDIT: Så har vi noe som heter at AMD ikke støtter ddr2 Endret 6. mai 2005 av improvize Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg skjønner ikke problemet AGP kortet X800XL skal jo passe i AGP slotten dah.. Dra hit på denne linken du Her står det at Asus K8N støtter AGP,, må du ha PCI-E? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Jeg skjønner ikke problemet AGP kortet X800XL skal jo passe i AGP slotten dah.. Dra hit på denne linken du Her står det at Asus K8N støtter AGP,, må du ha PCI-E? Sier MSI og K8N SLI Platinum deg noe? Endret 7. mai 2005 av taz Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg skjønner ikke problemet AGP kortet X800XL skal jo passe i AGP slotten dah.. Dra hit på denne linken du Her står det at Asus K8N støtter AGP,, må du ha PCI-E? Men MSI K8N nforce4 har pcie.... Ser i signaturen at trådstarter har kjøpt DDR2-brikker også. Disse er det bare å returnere og kjøpe vanlige ddr som passer til hovedkortet. Det er jo fint at skjermkortet ikke trenger å sendes alene, sender man rambrikkene samtidig sparer man jo porto...relativt sett... Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Om dette er maskinen din så har du ikke satt deg godt nok inn i hva som trengs når du kjøpte pc, og stolt på at ditt eget hodet var bra nok. Har Bestilt følgende: -AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939 -Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 ---> agp kort virker det som -MSI K8N SLI Platinum, nForce4 SLI, ATX ---> pcie hk. -Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 1024MB x2 ----> ddr 2 ram, virker på intel -Maxtor MaXLine III 250GB SATA 16MB 7200RPM x2 Får da se hvordan det fynkR... ---> mulig det fynkr men det funker dårlig Send inn skjermkort og ram, eller så får du aldri liv i pcen. Og prøv å spør folk her inne neste gang du kjøper pc og det er kompatibelt. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du ser ut til å ha gått på en god gammeldags blemme. Send inn RAM og skjermkort, har du penger til nye kan du bestille nytt øyeblikkelig og sende inn feilkjøpet når du får tid. Man får refundert penger på angrefristen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå