DesertGlow Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Oppgraderte min gode gamle Nero 5.5.7.2 til 5.5.8.2, og var fornøyd. Så restartet jeg maskinen min, og har nå fått en teit Nero Express-applikasjon. Hvordan kan jeg bytte om slik at jeg får tilbake den "gamle" layouten? Vet den er der, for den var der før restarten..... Lenke til kommentar
Goofy1003 Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Selv har jeg Nero 5.5.9.0! Når jeg starter Nero og skifter til Express layout,så får jeg en liten knapp nederst på menyen der det står "Nero",jeg trykker på den og kommer tilbake til Nero. Håper dette klarnet det litt opp :wink: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Når jeg trykker på denne knappen kommer det opp en info-screen med link til http://www.nero.com, og en OK-knapp som lukker vinduet.... Lenke til kommentar
Noaidi Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Registreringskoden er nøkkelen til problemet. Med noen koder kan man ikke veksle mellom Express og Nero "classic". Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Kanskje dette er grunnen ?. Sjekk egenskaper på snarveien din. Hvis det står ???????/nero.exe /w, så fjern /w. Da skal den starte som normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå