Cro Cop Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 http://www.gougoule.com/bonus/corey-martinez.php Det ser så lett ut ... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 WOW! Det som skjer ca 3.23 ut i filmen er noe av det sykeste jeg har sett! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det ser så lett ut ... tja... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det er noe av det sykeste jeg har sett Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ganske imponerende Men det som sjokerer meg mest er vell det at han ikke bruker hjelmen noe særlig. En så erfaren mann burde ha hatt et par heftige fall bak i tiden.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Pretty good. Klarer bare sykle så langt jeg vil på bakhjulet jeg Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Pretty good. Klarer bare sykle så langt jeg vil på bakhjulet jeg jeg kan nå sykle uten hender....ÆDDABÆDDA!111 ingen som har flere sånne filmer med sykkel folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå