Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

"Internett er dyret"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


– En del av de skriftssteder som omhandler Jesu gjenkomst og de siste tider som før ble latterliggjort, er det nå ikke lenger noen som tør å le av, sa Edvardsen i sin tale, skriver Norge Idag.


Ingen som tør le lenger, sier du?

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

(Nå får jeg vel en bannbulle etter meg)

Lenke til kommentar

Djevelen er her og undergangen er nær... Vi har jo _aldri_ hørt de ordene før... :grin:

 

Slike folk hater jo alt som engang smaker av frihet og framskritt, og Bibelen er vel den mest misbrukte skrift gjennom tidene (når vi ser bort fra EULA avtalene til Lilleblaut da :smile: ).

 

Sier ikke derved at avhengigheten av slike ting er bra, men hvis man leter etter djevelen så ville han nok heller vært ute etter å styre pengene våre... Kanskje ehhh.... Noen andre her som ser likheten mellom visse predikanter og djevelen? :wink:

 

Og hva med trossamfunn som bruker internett til å spre sitt budskap? Bl.a. denne predikantens "venner" i USA...

 

Skulle en først tyde det her i _noen_ retning så virker det mest som om han har fått regningen fra ungenes siste 3 måneders internettbruk (ISDN-dobbellinje)... :wink:

 

_________________

Har Nokia'en i tekannen, musen er satt i bur(m.løpehjul) og tastaturet er vannavkjølt :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Bugs_Bergen på 2002-07-11 21:14 ]

Lenke til kommentar

:lol:

 

vel, www er kanskje dyret på hebraisk, men israel er helvete på palestinsk! :wink:

 

når det kommer noen ord fra noen av dem, og nå for tiden spesielt israel, så skal de smekkes på hånda med ei lærreim! :grin:

 

hvis alt som tok opp tid og som ødela ekteskap med egoistiske ****r var ondskapsfult så hadde vi ikke kunnet gjøre noe!

Lenke til kommentar

Jeg sier det bare ... alt kristenpakk og slik idioti er så hjernevaska og idiotiske , og har ikke bedre å ta seg til en å syte og gnaule over noe som aldri har eller vil skje .. at det er provoserende... norge som diktatorstat , dra de kristne ut i gatene og henrett de .. blah.. hater slikt vas

Lenke til kommentar

Tror ikke internet er "dyret" men at det kan

bli et redskap for Dyret, det tror jeg.

 

Penger vil jo forsvinne etterhvert i papirform,

alle vil ha en mobil eller lign med seg over

alt, for å handle, se video/TV, internett

blir nettet som binder (og kontrollerer) alt

sammen.

Les siste bok i Bibel så står det der.

 

Det er tegn i tiden som sier at verden går mot

en avslutning. Forskere sier jo at jorden vil

være overbefolket og det vil bli mangel på mat

om 40-50 år. Innen da vil forurensingen være

mangedoblet sammelignet med idag.

 

Verdensfreden er truet at terrorisme, det kan

komme flere og verre 11.september.

 

Israel er i nyhetene som aldri før, i Bibelen

står det at de som ser Israel oppstå vil også

se jordens avslutning. Vel Israel fantes ikke

for 54 år siden... Legg til 30-40-50 år og de

som så Israel oppstø begynner å dø ut. Det står

også om kampen om Jerusalem bl.a.

 

Det er tegn i tiden, utviklingen går veldig

fort selv og jeg tror det er en stund til.

Men jeg kan jo ta feil..

 

Les selv og bedøm selv, man har ingenting å

tape på det, tvert om!

 

lqpl

Lenke til kommentar

Morsomt.

 

Det hebriske alefh-beth( house of books ), med tall-oppfoering

 

Bokstavene www kan vel kanskje tolkes som "vav vav vav"( noen boeker kaller denne bokstaven "waw" isteden, bl. a. Rose Marie Koeln's lille innfoering i hebraisk ).

 

Og hebreerne brukte bokstavene sine som tall ogsaa, paa samme maate som romerne( og grekerne, og inderne? ).

 

Men hvis man undersoeker bare litt, ser man av hebraisk tall-representasjon at "vav vav vav" kan kun representere 6 6 6( altsaa mellomrom mellom bokstavene ).

 

666 kan vel kortest skrives som "tav-nun-resh-vav", altsaa 400+60+200+6 = 666, men tallet 666 kan ikke representeres med "vav-vav-vav", siden summen av disse bokstavene blir 18, som i foelge ovenstaaende link:

"For example, the number 18 is very significant, because it is the numerical value of the word Chai, meaning life. Donations to Jewish charities are routinely made in denominations of 18 for that reason."

 

Saa ifoelge min tolkning er internett livets gave.

 

'nuff said. :shades:

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-07-12 03:06 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-07-12 03:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-11 23:54, CdBuRnR skrev:

Jeg sier det bare ... alt kristenpakk og slik idioti er så hjernevaska og idiotiske , og har ikke bedre å ta seg til en å syte og gnaule over noe som aldri har eller vil skje .. at det er provoserende... norge som diktatorstat , dra de kristne ut i gatene og henrett de .. blah.. hater slikt vas



 

Tar du ikke litt hardt i nå? Alle kristne er vel ikke like er de? Akkurat som alle mennesker, og alle de som ikke er kristne ikke er like.

 

Er du rasist? Tåler du ikke at folk er forskjellig fra deg selv? Du høres temmelig selvsikker ut. Kanskje DU er Gud?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...