Dan Hansen Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Vet neimen ikke om jeg skal le eller gråte av denne artikkelen jeg Grrrrrrr Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 "...and I am it's Prophet" Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Når man tenker litt etter så henger det jo sammen da ... Telenor (eier linjene) Bill Gates (eier Microsoft) samt at internett nærmest er en religion med utalige samliv og ekteskap på samvittigheten. Hvor skal det ende ... Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Han der fyren var jo verre en Levende Ord-Pastoren... Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Han der fyren var jo verre en Levende Ord-Pastoren... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: – En del av de skriftssteder som omhandler Jesu gjenkomst og de siste tider som før ble latterliggjort, er det nå ikke lenger noen som tør å le av, sa Edvardsen i sin tale, skriver Norge Idag. Ingen som tør le lenger, sier du? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: (Nå får jeg vel en bannbulle etter meg) Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Dyret er vel heller lommeboken til Edvardsen. Gi, og dere skal komme til himmelen på første klasse. Tulling tror jeg er dekkende ord, eller heller kanskje kynisk og gjennområtten er bedre? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Dan Hansen skrev (2002-07-11 18:54):Vet neimen ikke om jeg skal le eller gråte av denne artikkelen jeg Grrrrrrr Du kan le har hørte det før. Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Djevelen er her og undergangen er nær... Vi har jo _aldri_ hørt de ordene før... Slike folk hater jo alt som engang smaker av frihet og framskritt, og Bibelen er vel den mest misbrukte skrift gjennom tidene (når vi ser bort fra EULA avtalene til Lilleblaut da :smile: ). Sier ikke derved at avhengigheten av slike ting er bra, men hvis man leter etter djevelen så ville han nok heller vært ute etter å styre pengene våre... Kanskje ehhh.... Noen andre her som ser likheten mellom visse predikanter og djevelen? :wink: Og hva med trossamfunn som bruker internett til å spre sitt budskap? Bl.a. denne predikantens "venner" i USA... Skulle en først tyde det her i _noen_ retning så virker det mest som om han har fått regningen fra ungenes siste 3 måneders internettbruk (ISDN-dobbellinje)... :wink: _________________ Har Nokia'en i tekannen, musen er satt i bur(m.løpehjul) og tastaturet er vannavkjølt :wink: [ Denne Melding var redigert av: Bugs_Bergen på 2002-07-11 21:14 ] Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Var det ikke sånn at Bill Gates blir 666 i hex? Da er det jo bevist at Bill Gates er djevelen og at internet er en personifikasjon av ham selv... skummelt. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 ja det var no bra at de endelig fant ut hvem han var og ikke minst hvor han holder til... ..men har ikke satan og Co eksistert lengre enn internett da?? btw: tipset http://www.herregud.com om saken :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 vel, www er kanskje dyret på hebraisk, men israel er helvete på palestinsk! :wink: når det kommer noen ord fra noen av dem, og nå for tiden spesielt israel, så skal de smekkes på hånda med ei lærreim! hvis alt som tok opp tid og som ødela ekteskap med egoistiske ****r var ondskapsfult så hadde vi ikke kunnet gjøre noe! Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Den 2002-07-11 23:19, sjanten skrev:vel, www er kanskje dyret på hebraisk, men israel er helvete på palestinsk! Hehe.... de første ordene de får lære når de er født er USA er lille-djevelen og Israel er STORE-DJEVELEN.... sier litt da. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg sier det bare ... alt kristenpakk og slik idioti er så hjernevaska og idiotiske , og har ikke bedre å ta seg til en å syte og gnaule over noe som aldri har eller vil skje .. at det er provoserende... norge som diktatorstat , dra de kristne ut i gatene og henrett de .. blah.. hater slikt vas Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Tror ikke internet er "dyret" men at det kan bli et redskap for Dyret, det tror jeg. Penger vil jo forsvinne etterhvert i papirform, alle vil ha en mobil eller lign med seg over alt, for å handle, se video/TV, internett blir nettet som binder (og kontrollerer) alt sammen. Les siste bok i Bibel så står det der. Det er tegn i tiden som sier at verden går mot en avslutning. Forskere sier jo at jorden vil være overbefolket og det vil bli mangel på mat om 40-50 år. Innen da vil forurensingen være mangedoblet sammelignet med idag. Verdensfreden er truet at terrorisme, det kan komme flere og verre 11.september. Israel er i nyhetene som aldri før, i Bibelen står det at de som ser Israel oppstå vil også se jordens avslutning. Vel Israel fantes ikke for 54 år siden... Legg til 30-40-50 år og de som så Israel oppstø begynner å dø ut. Det står også om kampen om Jerusalem bl.a. Det er tegn i tiden, utviklingen går veldig fort selv og jeg tror det er en stund til. Men jeg kan jo ta feil.. Les selv og bedøm selv, man har ingenting å tape på det, tvert om! lqpl Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Morsomt. Det hebriske alefh-beth( house of books ), med tall-oppfoering Bokstavene www kan vel kanskje tolkes som "vav vav vav"( noen boeker kaller denne bokstaven "waw" isteden, bl. a. Rose Marie Koeln's lille innfoering i hebraisk ). Og hebreerne brukte bokstavene sine som tall ogsaa, paa samme maate som romerne( og grekerne, og inderne? ). Men hvis man undersoeker bare litt, ser man av hebraisk tall-representasjon at "vav vav vav" kan kun representere 6 6 6( altsaa mellomrom mellom bokstavene ). 666 kan vel kortest skrives som "tav-nun-resh-vav", altsaa 400+60+200+6 = 666, men tallet 666 kan ikke representeres med "vav-vav-vav", siden summen av disse bokstavene blir 18, som i foelge ovenstaaende link: "For example, the number 18 is very significant, because it is the numerical value of the word Chai, meaning life. Donations to Jewish charities are routinely made in denominations of 18 for that reason." Saa ifoelge min tolkning er internett livets gave. 'nuff said. :shades: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-07-12 03:06 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-07-12 03:22 ] Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-11 23:54, CdBuRnR skrev:Jeg sier det bare ... alt kristenpakk og slik idioti er så hjernevaska og idiotiske , og har ikke bedre å ta seg til en å syte og gnaule over noe som aldri har eller vil skje .. at det er provoserende... norge som diktatorstat , dra de kristne ut i gatene og henrett de .. blah.. hater slikt vas Tar du ikke litt hardt i nå? Alle kristne er vel ikke like er de? Akkurat som alle mennesker, og alle de som ikke er kristne ikke er like. Er du rasist? Tåler du ikke at folk er forskjellig fra deg selv? Du høres temmelig selvsikker ut. Kanskje DU er Gud? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 ...det er nok flere kristne blant oss enn de du ser og hører om... :smile: Lenke til kommentar
LeD Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Dan HansenRegistrert:2001-11-03Meldinger: 665 En melding til Dan... Så kommer Jesus... :wink: LeD Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 08:53, LeD skrev: Quote: Dan Hansen Registrert: 2001-11-03 Meldinger: 665 En melding til Dan... Så kommer Jesus... :wink: LeD J*vli bra observert LeD :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg