Aleksweb Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei, jeg har en skjerm av merket "Eizo" som jeg ikke får bilde på! Alle lysa og sånt virker..., det kommer også helt vanlig lyd når den skrus på. Men det skjer ikke noe med bildet! Det er helt svart. noen som vet hva dette kan komme av? (Fant ingen gående sikringer) Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Prøvd med en annen skjerm da? For å se om det i hele tatt kommer signaler til skjermen tenkte jeg på.. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei, jeg har en skjerm av merket "Eizo" som jeg ikke får bilde på! Alle lysa og sånt virker..., det kommer også helt vanlig lyd når den skrus på. Men det skjer ikke noe med bildet! Det er helt svart. noen som vet hva dette kan komme av? (Fant ingen gående sikringer) Takk for all hjelp Kansje du må stille konstrast eller lysstyrke på skjermen. Lenke til kommentar
Carrot Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er ikke skjermkortet som har tatt kvelden? Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 nei, nei, nei..., det er skjermen det er noe feil med! Men problemet er at jeg ikke vet hva! Har prøvd vanlig VGA kabel + Kabel med bnc plugger eller hva det heter... Takk for all hjelp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå