Størrehammer Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har akkurat byttet hovedkort/cpu/tower/power. Problemet er at maskinen starter opp, den finner ram, cd-rom og harddisk, i det den skal starte xp, kommer det ingen lyd fra maskinen annet enn "standby-sus", "markøren" i dos står bare å blinker i øvre venstre hjørne... Jeg har koblet fra alle ekstra kort! Jeg kommer inn i bios uten problemer, har slette cmos, alt ser tilsynelatende ut til å være i orden... Noen som har vært borti noe av det samme ? Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Tja...har vel noe å gjøre med at du har byttet HK og prøver å kjøre igang "gammel" windows installasjon på ny hardware, og da blir det fort krøll. Jeg vil anbefale deg å reinstallere windows, men det er mulig det funker å kjøre en reparer fra windows cd'en så prøv det først kanskje. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Du kan prøve en annen utgave av windows, eller et annet operativsystem. Du kan prøve Ultimate boot cd for å sjekke om alt er OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå