hello100143 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 fikk et herpa q-tec kabinett hos en kompis for 5 kr men jeg vet ikke hva jeg skal ha på sidedøra det blir plexi og slikt men motivet er det jeg ikke finner ut hva jeg skal ha. så kan noen pliz hjelpe meg å finne et motiv? hadde vært kjekt Takk på forhånd Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bilde av kabinett da. Så er det lettere å gi idéer. Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 det er ei vanlig sidedør, jeg kan ikke ta bilder fordi jeg har ikke kamera Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) *slettet* Endret 6. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bør ha en stil på hele casemodden da...Fronten bør stå i stil til innmat/vice versa Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 tenkte på flammer eller tribal da men er IKKE flink å tegne Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 tenkte på flammer eller tribal da men er IKKE flink å tegne Hva er det man har sjablonger til. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Altså søk på google, og print ut bilder og klipp og lim Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Lag en svart kasse med røde tataljer og gjør noe som dette http://www.twistedforums.com/forums/showthread.php?t=1397 Altså utskjæringen. Men du må seff ha lys fra andre siden også da. Good luck anyway Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Lakk kabinettet F.EKS Svart og sett inn plexi der du måtte føle for det. Fest leds slik at dem lyser "inn" i plexien. gir utrolig tøff effekt. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Altså søk på google, og print ut bilder og klipp og lim Det er en god ide.... Det skal jeg prøve.... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Altså søk på google, og print ut bilder og klipp og lim Det er en god ide.... Det skal jeg prøve.... Se min link over. Guide og Flamme sjablonger. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 dissa flammene var jo bare heilt råe.... nå vet jeg ikke va jeg skal prøve:P... hehe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Men også ganske vanskelige å lage.. Greit å gjøre noe enkelt først om man IKKE har så mye erfaring! Lenke til kommentar
skidd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det er jeg enig i, jeg har ikke mye erfaring, jeg holder meg til å modde mitt eige kabinett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå