Flurry Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hejsann ! Har en ganske stort problem med en ny stil jeg driver med til Annaxia.net. Problemet er at jeg vil ha 100% høyde (eller egentlig 100.1% høyde, pga. scrollbaren, men det er gjordt) på wrapper diven. Det har jeg fått til. Men så kommer problemet. Jeg har også en footer inne i wrapper diven. I wrapper diven ligger alt. Navigasjons diven, innholds diven, banner og footer diven. Og jeg vil da ha 100% høyde med alle divene som er nevnt. Altså, banner og navigasjonsdiv+innholdsdiv blir 100%, men de har ikke med footeren ! Bruker float på alle divsene. URL: http://fefas.abstract.no/simpel/simpel.htm På frohånd takk ! Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Har fått fikset littegranne nå, men ALT klikker når en av divene får en del innhold ! Noen som kan hjelpe ? =/ Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Gi de litt vanlig innhold. Sett inn litt www.lipsum.com Når du har så lange "ord" så vil de gå utenfor div'en, de vil ikke fortsette på neste linje. Endret 7. mai 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Da var det fikset litt. Takk Skomaker Men det er forsatt kaos. Øverste halvdel av banneren vises ikke, footer diven blir helt feil, innholdsdiven ovrlapper footerdiven mm. Noen som vet hvordan dette kan fikses ? Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Mulig jeg blingser, men jeg kan ikke se at du har closet <div id="wrapper-s"> ? Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Jo, den blir avsluttet. Men takk allikevel . Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jo, den blir avsluttet. Men takk allikevel . Dette er hva jeg fant av <div>taggene hos deg: <body> <div id="wrapper-s"> <div id="heading-s"> </div> <div id="leftbar-s"> </div> <div id="container-s"> <div id="lipsum"> </div> </div> <div id="footer-s"> </div> </body> </html> Så jeg gir meg ikke helt på at den ikke er avsluttet... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå