Sheldon C Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hadde store forventninger til denne filmen. Synes det hørtes dødskult om to dykkere som blir gjenglemt på havet. Satt bare og venta på at de skulle bli funnet og happy ending. Men happy ending ble det absolutt ikke! En ble haimat og den andre drukna. Skuffende film. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Skuffendes fordi den ikke har happy ending som alle andre sånn "type filmer" ? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Ja, delvis skuffende fordi den ikke fikk happy ending. Kort film og den sluttet fryktelig brått. Dårlige skuespillere og lite handling. Dessuten var haiscenene dårlige. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 At filmer ikke har happy ending er jo ett stooooort pluss!! Er så lei av alle filmene der det ordner seg til slutt... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Syns filmen var interessant. Veldig guffen stemning gjennom hele filmen. Hadde IKKE likt å være i deres situasjon. Kjæresten min syns derimot at den var veldig langtekkelig, at det ikke skulle være så vanskelig å presse inn litt mer handling enten i starten eller slutten. der er jeg litt uenig, da filmen absolutt nådde sitt mål for meg, å sette seg inn i situasjonen til hovdepersonene, og holde godt nok på spennningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå