Gå til innhold

Ny multifunksjons skriver, prisklassen 2000-3000,-

Anbefalte innlegg

God aften, HW-forum.

Jeg har bestemt meg for å anskaffe meg en Multifunksjons skriver, og har sett meg ut HP 2610. Nå har ikke jeg så gode erfaringer når det gjelder skrivere, så jeg søker hjelp hos dere. Hadde vært fint om noen hadde noen erfaringer med denne skriveren som de kunne dele, eller tips til andre skrivere i prisklassen 2000-3000 kr.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei

Jeg er også på utkikk etter en multifunksjonsskriver.

Etter å ha søkt på nettet og lest om denne skriveren tror jeg at det er et bra valg. Men jeg må undersøke flere merker.

Hvor mye koster blekkpatronene ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mottok min nye Canon Pixma mp760 skriver i går og denne virker til nå kjempebra.

Den har et ekstra magasin for papir, mulighet for å scanne film som negativer og lysbilder, og har 5 separate blekkpatroner som faktisk kan fåes ganske billig (f.eks Binders til 89 kr pr patron).

Tror det skal være samme skrivehode som på Canon Pixma ip4000.

Scanneren er helt super etter hva jeg kan bedømme så langt, med klare fine farger. Scannet noen negativer som jeg syntes ble fine, selv om det tok over en halv time å scanne 5 bilder med 1200 dpi.

Overføring av blider fra minnekortet mitt gikk også helt supert. Den har også en farge LCD med menysystem på norsk.

Programvare som følger med er strålende.

Bildene jeg har skrevet ut så langt på Canon photo paper plus glossy (PP101) er kjempefine og ser proffe ut, med fin svart farge der det skal være det og flotte fargetoner ellers.

Dokumentene jeg skrev ut ble også mye bedre enn på min gamle Canon i850. Skal teste den litt mer ut i løpet av de neste dagene, men den har hvertfall gjort et godt inntrykk på meg.

:thumbup:

Endret av KongeOdin
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...