Jørnan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Trenger noen gode tabs til Metallica - Master Of Puppets, men finner det ikke. Har funnet noen, men jeg vil ha noen som er så riktige som mulig. Så har noen tabs til den til gitar, bassgitar og trommer? Trenger egentlig bare den rolige delen, men skader ikke om noen har hele Og har noen gitartabs til The Ballroom Blitz? (lottomillionær sangen) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Last ned Guitar-pro,(kun demo) og søk etter tabs på www.mysongbook.com lettere blir det ikke Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Powertabs synes jeg er det desidert beste. Du må laste ned et program (er på siden en plass) Og åpne sangene. Ser akuratt ut som fra en bok. Endret 6. mai 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Takk. Har lastet det ned nå. Guitar Pro er genialt. Men er det andre steder jeg kan laste ned tabs også? Kom på at jeg skulle hatt Guitar Bougie, som ikke er der Vet noen hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 mxtabs evt. http://www.ultimate-guitar.com/ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Eller Guitartabs.cc ikke prøv det en gang! det er elendig. rotete og fælt. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 De tre siste sidene har den samme typen tabs, og de er så rare, Skjønner slvfølgelig sånn ca hva det står der, men med Guitar Pro så er det skrevet på takten også, omtrent som med noter. Må liksom se på mellomromene på de andre. Litt vansklig om du ikke har hørt sangen før. Men har fått det nå. Takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå