ersa Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Hehe, nå blir norskspråkråd glad Ganske tidi de lydene, men blir nok fort lei. Edit: leif Endret 9. mai 2005 av ersa Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 CS 1.6 -> \Steam\SteamApps\mail@mail\counter-strike\cstrike\sound\radioCS Source -> \Steam\SteamApps\mail@mail\counter-strike source\cstrike\sound\radio Har ikke noe radio mappe! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg hadde heller ingen radiomappe, bare lag den så funker de. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hihi, de var morsomme. Likte ikke erstatningen for "Fire in the hole!" Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ahah, det er det morsomste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hihi, de var morsomme. Likte ikke erstatningen for "Fire in the hole!" Enig! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hihi, de var morsomme. Likte ikke erstatningen for "Fire in the hole!" Enig! indeed Lenke til kommentar
ersa Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hihi, de var morsomme. Likte ikke erstatningen for "Fire in the hole!" Enig! indeed Nei, den var ikke spesielt bra. Det jeg gjorde for å fikse på dette med å klippe ut slutten av "E trur vi stikk, for nu smeller det" og erstatter den. Så blir den nye filen "nu smeller det" så det ikke blir så gale. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hihi, de var morsomme. Likte ikke erstatningen for "Fire in the hole!" Enig! indeed Nei, den var ikke spesielt bra. Det jeg gjorde for å fikse på dette med å klippe ut slutten av "E trur vi stikk, for nu smeller det" og erstatter den. Så blir den nye filen "nu smeller det" så det ikke blir så gale. smart! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Genialt ja Thank God for Sony ACID Music Studio EDIT: Hva heter lydfilen? EDIT2: Fant det: blow.wav Endret 11. mai 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hihi, de var morsomme. Likte ikke erstatningen for "Fire in the hole!" Enig! indeed Nei, den var ikke spesielt bra. Det jeg gjorde for å fikse på dette med å klippe ut slutten av "E trur vi stikk, for nu smeller det" og erstatter den. Så blir den nye filen "nu smeller det" så det ikke blir så gale. Kan du sende den filen? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg prøvde å laste den opp når jeg lagde det innlegget men fikk en feilmelding "denne filtypen støttes ikke" eller noe lignende, sikkert sperre på lydfiler. Jeg kan zippe den når jeg får fikset PCen min igjen, fikser den sikkert i dag.... noe trøbbel med windows. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 kan du sende den til meg og Lenke til kommentar
ersa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Laster den opp her... men dere kan jo lage filen selv, det er ikke så vanskelig. Jeg gjorde det med lydinnspillingsprogrammet som følger med XP. Hadde aldri rørt programmet før heller. Prøv selv så er det gøyere å få det til, dere sitter da med et stort glis over triumfen deres. .... Lenke til kommentar
Tainted Man Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 hvor får jeg de?! jeg bare MÅ ha de, add meg msn får å sende PLZ: [email protected] Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Her er min redigerte "Fire in the hole"-fil. Edit: Filen funker visst ikke... Endret 15. mai 2005 av ersa Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) dummeste jeg har vert borti Altid må noen vere så negative Gidder noen lage ein liste med hva de forskjellige filnavnene til de forskjellige radio komandoene heter som: Fire in the hole = blow.wav osv....... Endret 15. mai 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 klarte ikke å spille de 2 første rundene jeg, de var så morsome Enig...! Lenke til kommentar
€THA Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hahahaha, høres kjekt ut! Og dette virker til 1.6? Isåfall skal jeg lage egne! Da for jeg endelig testet ut DSP-500 mic'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå