Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 klarte ikke å spille de 2 første rundene jeg, de var så morsome Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 "ZiroN" faktisk... osv. Drit nå i det. Disser du nicket mitt din homofile gauda ost! Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg lover dere! De er faen meg morsomme! Enemy Down : Han ble sveitserost Stick Together : Operasjon Saueflokk Follow me : følg meg vis du tør Need Backup : Hjæælp :!: Ja, de må jeg laste ned! Link? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg lover dere! De er faen meg morsomme! Enemy Down : Han ble sveitserost Stick Together : Operasjon Saueflokk Follow me : følg meg vis du tør Need Backup : Hjæælp :!: Ja, de må jeg laste ned! Link? Hiver meg på! Noen som ofrer seg for meg og han der, Potetfar Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 send meg en mail så zipper jeg dem og sender dem til dem som vil ha dem MaIl: [email protected] E-mail han så får dere dem! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 de funker til 16 og tror jeg. (hvis ikke kan jo du bare skifte navn på filene) Lenke til kommentar
Wice Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 kan noen legge de ut? han karen vil ikke godta meg på msn! pliiiis? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) de fungerer i Source, add meg på msn så skal jeg sende. For jeg har fått det av ham. EDIT: mail: [email protected] Kommer ikke på msn denne helgen da, skal på hytta. Endret 13. mai 2005 av PsykoRage Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dette hørtes morsomt ut gitt Håper fyren logger seg på msn snart. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Slenger dem ut her jeg siden så mange vil ha dem... Synes de var elendige jeg men EDIT: fil slettet Endret 13. mai 2005 av KriZZ Lenke til kommentar
Wice Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hvor legger jeg in disse lydene? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 CS 1.6 -> \Steam\SteamApps\mail@mail\counter-strike\cstrike\sound\radio CS Source -> \Steam\SteamApps\mail@mail\counter-strike source\cstrike\sound\radio Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 funker ikke! Sikker du har gjort det riktig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå