Xecuter15072008 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) noen som vet hvor man kan finne norske radiolyder til css? edit: har sjekka csbanana men greide ikke og finne noe Endret 6. mai 2005 av Xecuter Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det hadde jo bare vært SÅ digg ! hvet du de finnest eller har du bare lyst på Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Du kan jo lage selv, hvis du har mikrofon! Det tror jeg jeg skal gjøre hvis jeg får min til å funke. Hehe, blir ganske gøy da! :!: Lenke til kommentar
Xecuter15072008 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 jeg VET de finnes, med trøndersk dialekt, han sa han hadde uploada de på csbanana, men jeg greier ikke finne noe der Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg brukte de lydene når jeg skrev CS om til norsk en gang, problemet er dog at de lydene er for CS 1.x og ikke CSS/Source. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hmm? Det blir litt tragisk det, tror jeg. Roger that - Oppfattet. Enemy spotted - Fiende oppdaget. Need backup - Trenger hjelp/støtte/e.l. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Eller ein meir morsom versjon http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=36339 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hmm? Det blir litt tragisk det, tror jeg. Roger that - Oppfattet. Enemy spotted - Fiende oppdaget. Need backup - Trenger hjelp/støtte/e.l. Det er morsomt i 5 sekunder. Spilte med det til 1.5 faktisk noe alà: Brann i HØLET! Følg etter meg a karer osv. Lenke til kommentar
Xecuter15072008 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 FANT DEM!!! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 ikke, ikke skrem meg sånn! hvor er de!? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 FANT DEM!!! Hvor fant du disse? Hadde dem før på 1.5 men ikke funnet dem igjen... Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) FANT DEM!!! Hvor??? Si en link!! Endret 7. mai 2005 av PsykoRage Lenke til kommentar
Xecuter15072008 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 send meg en mail så zipper jeg dem og sender dem til dem som vil ha dem MaIl: [email protected] Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 "ZiroN" faktisk... osv. Drit nå i det. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Fikk dem nu... Var ikke disse jeg hadde før Likte ikke dissa... Det jeg hadde før var som nevnt over, no ala: "BRANN I HØLET!" "DEKK MEG FOR FAEN!" "JEG TRENGER HJÆLP!" "Nå bør vi ta beina på nakken for detta går til hælvete" "Hei du ta å stikk a det lukter reke!" osv osv Noen som har disse? Endret 7. mai 2005 av KriZZ Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 "DEKK MÆ FOR FAEN!" er der enda. men nå skal jeg spille Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hmm? Det blir litt tragisk det, tror jeg. Roger that - Oppfattet. Enemy spotted - Fiende oppdaget. Need backup - Trenger hjelp/støtte/e.l. Trenger ikke være sånn da. Kan jo ha en litt morsom vri også... Roger that - Mottatt / Oppfattet / Åkei, forstår Enemy spottet - FIENDEJÆVEL!!!1 / Jeg så en fiende. Skal jeg skyte han? / Fiende i stoplighten!! Need backup - Trenger backup / Trenger hjelp / Negative - Nei / Negativ (?) / Ikke mottatt osv... KriZZ hadde noen fine. BRANN I HØLET! :!: Nå bør vi ta beina på nakken før dette går til helvete! Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg lover dere! De er faen meg morsomme! Enemy Down : Han ble sveitserost Stick Together : Operasjon Saueflokk Follow me : følg meg vis du tør Need Backup : Hjæælp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå