galaxeez Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har en SVÆRT PLAGSOM feil som kommer opp når jeg starter pcen og logger på windows. Har IKKE i det hele peiling hva det er, og trenger hjelp til og få det vekk. Har NOEN som helst noen anelse om hva det er eller hvordan jeg får det vekk ? Se på bilde. Fila "nulware.exe" finst jo ikke en gang. Har søkt og finner den ingenplasser..PLEASE Hjelp.. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg tipper på spyware, les filnavnet. Høres mistenkelig ut. Som vanlig, kjør alt du har av anti-spyware, fullt systemsøk. Husk å søke etter skjulte filer å. Søk gjennom i regedit, der finner du mest sannsynlig problemet. Lenke til kommentar
skfigved Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ser siden den refererer til NTVDM at dette er en 16 bit dos applicasjon. og som det sier her, filnavnet virker mistenkelig. Start-Kjør-msconfig-oppstart Fjern den fra oppstarten Lenke til kommentar
Evial Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 http://forums.tomcoyote.org/index.php?showtopic=34771 fant en del info her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå