EnerGie Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bare lurer....har nemlig ikke funnet den. Første gang jeg har symbian telefon da... noen som vet? Rart hvis ikke... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har hvertfall ikke sett noe stoppeklokke på min 3230. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Det vet jeg ikke, men siden dette er en symbian mobil så finnes det nok plenty av programmer å velge imellom... handango.com er alltids et godt sted å starte Du kan laste ned et program og så overføre til mobil via blåtann/infrarød/minnekort o.l. og kjøre install-filen. (Husk at du trenger et S60 program, 3230 kjører S60.) Endret 6. mai 2005 av Remerser Lenke til kommentar
chzx88 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Næi stoppe klokke finnes ikke på 3230 Men det finner du nåkk fort Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Veldig nyttig info du kommer med, i og med at det er allerede to stk som har nevnt det før deg. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Synes Nokia har utstyrt litt mindre av de gamle tingene som stoppeklokke og sånt på de nyere modellene. Hadde først en Nokia 3210 der var det Kalkulator, Klokkealarm og annet som jeg ikke kommer på. Så fikk jeg en 3410 på den var det mye nyttefunksjoner. Så fikk jeg meg 3200 der var det nyttefunksjoner som jeg savnet på 3410 så det er dumt at de ikke har med det på de nye modellene. Gått over til S.E K700i var det nyttefunsjoner som kan være nyttig for enhver en. Lenke til kommentar
chzx88 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Veldig nyttig info du kommer med, i og med at det er allerede to stk som har nevnt det før deg. Jeg vet at det kansje ikke var så nyttig info. Men ingen bekreftet d helt fult før jeg sa bestemt at de ikke finnes... eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 finnes det ingen gratis stoppeklokke program? koster det ikke penger på handango? Lenke til kommentar
chzx88 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Japp de finnes gratis! jeg har det foråvit men jeg kan godt se om jeg finner en link til ett gratis. Lenke til kommentar
chzx88 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 finnes det ingen gratis stoppeklokke program? koster det ikke penger på handango? Jeg vet ikke om det koster på handango?? men i vertfall kan du finne noe gratise series 60 programmer her på http://my-symbian.com Bare leit å søk så finner du det=) Husk at vist det bare står (TRY IT) så er de gratise. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er vel begrenset hvor lenge du kan bruke progammene? Er kanskje demo versjoner? Lenke til kommentar
chzx88 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er vel begrenset hvor lenge du kan bruke progammene? Er kanskje demo versjoner? Ja de fleste er demo versjoner eller begrensinger på hvor lenge du kan bruke dem. Men de finnes jo å Gratise vist du bare leiter. Jeg prøvde å finne den gratise versjonen av stoppeklokke men ingen lykke. men vist noen vil vite hva den heter så er det pocketcunter! Det skal være gratis enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå