Gå til innhold

Pioneer DVD-Spiller?


Pug

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg Pioneer DVD spiller.

 

Hvilken av disse bør jeg satse på?

 

Tray Bulk (DVD-116)

 

Tray Bulk (DVD-500M)

 

Slot-in Bulk (DVD-106S)

 

Eller

 

Slot-in Retail (DVD-A06S)

 

 

 

 

Har et spørsmål til også. Bulk, det betyr uten programvare, men funker CD-rom'en selv om det ikke er med programvare til DVD???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-11 18:40, Pug skrev:


Har et spørsmål til også. Bulk, det betyr uten programvare, men funker CD-rom'en selv om det ikke er med programvare til DVD???


Det eneste du trenger spesiell software til er for å se DVD-filmer. Dette følger ikke med i bulk-versjonen, men du kan skaffe slike programmer separat, f.eks PowerDVD er bra.

Lenke til kommentar

Har selv Slot-in Bulk (DVD-106S) og er meget fornøyd. Kan gjøres sonefri forholdsvis enkelt og det er HERLIG og slippe den forbaska skuffa.

 

Når det gjelder retail eller bulk så ville jeg gått for bulk versjonen. Du kan bruke et gratis/shareware program til å se DVD-filmer i begynnelsen og se om dette dekker dine behov ( søk f.eks på Tucows). Trenger du en bedre / mer avansert avspillingsprogram kan du gå til innkjøp av f.eks PowerDVD eller WinDVD senere.

Lenke til kommentar

Monterte min 106S slot-in idag!

Den var genial! :grin: La inn programet som du kan justere støyen med... Satte i en divx, begynte å spille av, plata gikk tydeligvis fort, startet programet, satte på "quiet-mode", ... .. . . . . så ble støyen borte! :grin: :grin: :grin:

 

MVH ZemteX

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-18 22:01, zemtex skrev:

Monterte min 106S slot-in idag!

Den var genial!
:grin:
La inn programet som du kan justere støyen med... Satte i en divx, begynte å spille av, plata gikk tydeligvis fort, startet programet, satte på "quiet-mode", ... .. . . . . så ble støyen borte!
:grin:
:grin:
:grin:

MVH ZemteX



 

HvA f*** heter det programmet ?

/me wants

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...