Gå til innhold

SW oppgradering ødla min P910i. Hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et e-post problem på min SE P910i. Jeg hørte med SE, og de sa at det sansynligvis var en SW feil. Jeg tok en SW oppgradering, men etter det, så sluttet BT og Ir å virke innimellom. Ser ikke da noe stort poeng i å ta en ny SW oppgradering, ved tanke på hva som vil skje da, men hva skal jeg da gjøre?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd å resette den, slå den av og på, men jeg tro faktisk at det er en tilfeldighet.

Jeg fikk ikke mottatt noe fra verken ern K700i, eller Nokia 3230, men plutselig så ville ikke K700i'en gjøre noe, men jeg fikk mottatt fra 3230'en. Tror at det bare er ustabilitet i BTen. Men alikevel er det dårlig :( Må kunne stole på den teknologien.

Men Ir'en vet jeg ikke hvorfor klikker. Har sendt klage-mail til Sony Ericsson. Har hatt det problemet på min gamle P900 også, så det er ikke mye interessant for meg at BT er ustabil. DEN VIRKER IKKE!!!

Plagsomt med e-posten også. Sender mer e-post enn jeg sender SMS og ringer, så da er det GRUSOMT at e-posten ikke virker.

Om ikke SE kan gjøre noe så går jeg kanskje over til Nokia eller Qtek. Da blir nok supporten litt bedre hvis jeg sier det :p

Kan ikke laste ned verken eldre eller nyere SW, for på hjemmesiden til SE finnes bare den nyeste SW, som jeg bare fikk engelsk språk på. Fikk degradert den på et verksted, men det er slike ting som jeg begynner å bli lei av med SE. Men syns ikke at Nokia er noe bedre, så det er vel ikke noen perfekte her i verden :(

Får se om jeg får svar på e-posten jeg sendte til SE. Håper de kan hjelpe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...