Saven Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg kjøpte meg denne dvdbrenneren og den funker dårlig. hovedkortet mitt er vel rundt 3-4 år gammel. Når jeg brenner på 8x så bruker den 41 min, jeg prøvde den hos en annen som har nesten helt nyt pc og der funka den mye bedre. Noen som veit ka som kan være problemet? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Flyttes til langringsmedier, trur du kan få fleire svar der. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sjekk i enhetsbehandling at den kjører dma og ikke pio modus. Blir det rapportert om buffer underrun etter brenning? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hvorfor er det jeg som er treg i dag Endret 6. mai 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
Saven Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Sjekk i enhetsbehandling at den kjører dma og ikke pio modus. Blir det rapportert om buffer underrun etter brenning? Det var det som var problemet.Den hadde pio-modus, men fikk endre det så den funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå