Mafo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ukens flørt: W31S Denne ukens flørt er en skyvemodell som er laget av svensk-japanske Sony Ericsson. Denne telefonen har både sterke farger og definerte kontraster, noe som gir et sporty preg. Her er W31S. Les artikkelen her Lenke til kommentar
eblth Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Morsomt med fargene, men til og med på bildene så den dritsvær ut! Skikkelig feit. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 BLææh!!! DEn var stygg!!! Hehe.. Kanskje litt dårlig flørt? ARgh.. Hva med en flørt som er under 100 g? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Oransje farge? Uff da. Likte den andre som var sølv. Det var mer passende syns jeg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Syns faktisk den var fin, men kunne gjerne hatt andre farger også. Lenke til kommentar
tnese Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Syns faktisk den var fin, men kunne gjerne hatt andre farger også. Helt enig Artig med telefoner som skiller seg litt ut! Ser jo nesten ut som om det er samme oppløsning på skjermen som på s700i Svær var den ihvertfall! Likte særlig styrepaden i metall Den er da ikke så tung heller.. det er en vanesak! Endret 6. mai 2005 av tnese Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Morsom telefon. Hvor stort er interntminne? 2 MP kamera på den også? Kommer den tl Norge? Lenke til kommentar
robot Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Helt enig at den oransje fargen var stygg, Men det stod i artikkelen at den fåes i hvitt. Derfor tror jeg den hvite er finere å se på. Ellers ser telefonen ut til å være bra. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Syns faktisk den var fin, men kunne gjerne hatt andre farger også. Hehe, ja, for alt blir automatisk mye kulere i svart Når jeg tenker etter så hadde den nok sett tøff ut i svart Endret 6. mai 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
eblth Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hallo, folkens, hvor kult er det ikke å komme med en halveis oransj mobil da! Det har jo ikke vært annet en sølv og svart siden jalla-dekslene til 3310!! Gleder meg til å se folk med W800i i byen jeg! Lenke til kommentar
robot Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Den svarte modellen på bildet ser ut til å være enda kulere enn den oransje og den hvite . Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Den svarte modellen på bildet ser ut til å være enda kulere enn den oransje og den hvite . Håper du ser at det er photoshopa Tviler på at det finnes svarte deksler Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 så utrolig glorete ut, bedre med discotelefonen til nokia når du først skal ha noe slikt Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ålreit mobil, men synes ikke akkurat den er fin utseendemessig.. Den var dog en smule mindre stygg i hvitt. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Æsj, fæl og stor. Ikke riktige veien å gå. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Likte den oransje fargen jeg... Men kanskje ikke helt min smak likevel. Jeg ville heller ha hatt en rød Neida... Den i svart var ikke fin. Hadde vært bedre i helsvarrt... Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 synes den var stilig jeg, ihvertfall på dette bildet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg