Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ledningsnett til GTI

Anbefalte innlegg

Hei =)

JEg har en gti 85mod, som en tidligere eier har klundra fælt med ledningeng til instrumentepanelet =(

Er det noen her som har peiling på hvilke ledninger som er til hva, farge osv.. eller er det noen som har et ledningsnett??

Håper på all hjelp =)

Mvh Ove

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, stemmer, er en Gti 8v.

Nesten ikke noe fungerer, f.eks har fått til turtelleren, men når den kommer over 4000, kommer det en sann fæl pipe lyd og lyser i den olje lampa, det går ike bort før men starter bilen på nytt.

kjørekomputeren fungere heller ikke nei =(((

Lenke til kommentar

du hadde nok fått en annen mening vis du så det=))

det er bare strømledningen, jordinga, strøm til lys og bliknlys dioden som er kpba til instrumentet i det hele tatt, halle de andre ledningene er klipt over. Og nå vet jeg ikke hvor de skal kobles til for at resten skal funke =)) har prøved meg fram litt, mne funka dårlig=(

Lenke til kommentar

Du har en god jobb foran deg da :p

Det du burde investere i er et multimeter hvis du ikke har det fra før, ting går så mye lettere da.

Du må passe på å bruke koblinger med smeltelim, og hver ledning 8som oftest) har sin egen farge.. Men om du får det fra verksted ville jeg ikke håpe på. P.S Fant oversikt over Nexian min på internett når jeg skulle koble til sentrallås, google.no er din venn..

Tips: legg opp en ledning av gangen og bunt alle sammen når du har strekt alle ledningene dit de skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...