micro_ove Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei =) JEg har en gti 85mod, som en tidligere eier har klundra fælt med ledningeng til instrumentepanelet =( Er det noen her som har peiling på hvilke ledninger som er til hva, farge osv.. eller er det noen som har et ledningsnett?? Håper på all hjelp =) Mvh Ove Lenke til kommentar
micro_ove Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Golf såklarT =)) hehe, glemte å skrive det. Håper på hjelp Lenke til kommentar
Opus Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 85-mod, da er det vel en GTi 8v? Er det kjørekomputeren du ikke får liv i? Lenke til kommentar
micro_ove Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 ja, stemmer, er en Gti 8v. Nesten ikke noe fungerer, f.eks har fått til turtelleren, men når den kommer over 4000, kommer det en sann fæl pipe lyd og lyser i den olje lampa, det går ike bort før men starter bilen på nytt. kjørekomputeren fungere heller ikke nei =((( Lenke til kommentar
Opus Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tja, ikke sikkert det er oppkoplingen som er problemet, men selve instrumenthuset eller sensorer på motoren. Lenke til kommentar
micro_ove Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 du hadde nok fått en annen mening vis du så det=)) det er bare strømledningen, jordinga, strøm til lys og bliknlys dioden som er kpba til instrumentet i det hele tatt, halle de andre ledningene er klipt over. Og nå vet jeg ikke hvor de skal kobles til for at resten skal funke =)) har prøved meg fram litt, mne funka dårlig=( Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Du har en god jobb foran deg da Det du burde investere i er et multimeter hvis du ikke har det fra før, ting går så mye lettere da. Du må passe på å bruke koblinger med smeltelim, og hver ledning 8som oftest) har sin egen farge.. Men om du får det fra verksted ville jeg ikke håpe på. P.S Fant oversikt over Nexian min på internett når jeg skulle koble til sentrallås, google.no er din venn.. Tips: legg opp en ledning av gangen og bunt alle sammen når du har strekt alle ledningene dit de skal. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva med å sende en PM til trra? Han har jo god greie på Golf GTi... Lenke til kommentar
trra Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva med å sende en PM til trra?Han har jo god greie på Golf GTi... Nåja, du så vel hvordan det gikk med ombyggingen min Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 micro_ove: Har du win-rar kan jeg legge ut diagrammet her. Lenke til kommentar
micro_ove Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Opus: Jepp, det har jeg vettu =)) Er det vanskelig å skjønne eller?? =)) hehe Mvh Ove Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 her er del 1: Tar litt plass så jeg måtte dele den i to golf_GTi_komplett_diagram.part1.rar Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 del 2: Du får titte litt på diagrammene så får du bare spørre hvis det er noe du er usikker på. golf_GTi_komplett_diagram.part2.rar Lenke til kommentar
micro_ove Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 ja faen, jeg har knota noen timer allerede, har prøvd masse drit. Det har gått noen sikringer også =)) hehe Men er så greit å ha det i orden, kjipt å måle bensina etter km måleren =))) haha Lenke til kommentar
micro_ove Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg skal se litt på det en kveld =)) Tusen hjærtlig takk =)) Lenke til kommentar
micro_ove Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Opus: Helt siker på at den fila funker, jeg får ikke "Extracta" den fila?? hmmm Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 De aller fleste av ledningene til de to 14-pins kontaktene går til temp-sensorer på motoren, bensinmåler, langlysa, + og jord. Er vel et par som er til kjørekomputeren. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Opus: Helt siker på at den fila funker, jeg får ikke "Extracta" den fila?? hmmm du må ha begge i samme mappe. Lenke til kommentar
micro_ove Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 nei faen, sorry !! jeg så ikke del 1 med engag =)) hehe... Tusen takkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå